کسب درآمد از بازی puppy town

کسب درآمد از بازی puppy town

سایت اب کرین تقدیم میکند

کسب درآمد از بازی puppy town

امروز در سطح دنیا بازی های متنوعی به تلفن های هوشمند ارائه می شوند که به کاربران اجازه می دهند با بازی کردن کسب درآمد های میلیونی داشته باشند. اولین بازی که در میان ایرانیان برای درآمدزایی مشهور شد بازی کلش آف کلنز بود که کاربران با انجام بازی و بالا بردن رتبه خود اکانت خود را به فروش می گذاشتند و کسب درآمد می کردند. امروزه بازی ها به سبک دیگری برای کاربران درآمد زایی دارند یکی از مشهورترین بازی هایی که می توانید با انجام دادن آن ارز دیجیتال بگیرید بازی puppy town هست.

کسب درآمد از بازی puppy town

puppy town چیست؟

بازی puppy town یکی از بازی های جذاب می باشد که هدف از انجام آن جمع آوری سگ هایی با نژاد های متفاوت می باشد. در این بازی کاربر می‌تواند نژادهای مختلف را از بخشهای متفاوت جمع‌آوری کرده و برای خود یک شهر سگی ایجاد کند. هرچه تعداد سگ هایی که جمع آوری می شوند افزایش پیدا کند کاربر می تواند سکه های بیشتری را برای خود تولید کند. در این بازی هدف اصلی شما ایجاد یک شهر سگی می باشد که در آن تمامی نژاد های موجود جهان  دیده می شوند.

puppy town چیست؟

هنگامی که شما برای اولین بار وارد این بازی می شوید مشاهده خواهید کرد که بخش های مختلف یک شهر به مربع های هم اندازه تقسیم شده اند. وظیفه اصلی شما این است که سگ های هم نژاد و شبیه هم را در کنار هم قرار داده و یک زوج را تشکیل دهید. با این کار شما به صورت خیلی تصادفی می توانید نژادهای جدید سگها را تولید کنید. با باز کردن هر سگ و نژاد جدید بازی به شما نشان می دهد چه میزان پول جدید تولید کرده اید. در اصل بدون انجام هیچ کار مفیدی شما می‌توانید با انجام تنها چند کلیک درآمدهای خوبی برای خود داشته باشید

نکته‌ای که باید در این بازی باید به آن توجه کنید این است که در صورت اینکه شما نژادهای غیر مشابه را در کنار یکدیگر قرار دهید ، از میزان پولی که در دست دارید کم خواهد شد. این بازی به منظور اینکه شما را به چالش بکشاند با بالا رفتن لول یا سطح شما دشواری سطح بازی نیز افزایش پیدا میکند. هنگامی که شما بتوانید شهر خود را گسترش دهید درآمد شما به میزانی خواهد رسید که تصور آن را نخواهید کرد.

 

درآمد زایی از بازی puppy town

برخلاف تمامی ادعای یوتیوبر ها و توسعه دهندگان این بازی باید به شما بگویم کسب درآمد از طریق این بازی محبوب برای شما امکان پذیر نمی باشد. در اصل تمامی مواردی که به شما از کسب درآمد و پول سازی صبح صحبت می شود ،  تبلیغات بازاریابی می باشد که توسعه دهندگان و بازاریاب های شرکت های مختلف انجام می دهند.  شما تمامی پول هایی که کسب می کنید تنها در داخل بازی قابل مصرف می باشد و شما نمی توانید آن را به خارج از دنیای مجازی انتقال داده و از آنها استفاده کنید.

درآمد زایی از بازی puppy town

در بخشی از این بازی اعلام شده است شما در ازای ۱۰ سکه ای که از این بازی کسب می کنید می توانید یک کارت هدیه ۱۰ دلاری آمازون را هدیه بگیرید و از آن برای خرید در این وب سایت مشهور استفاده نمایید.  بر اساس نظرات بسیاری از کاربران این مسئله از آنجایی که تنها کسب ۹.۷سکه امکان پذیر می باشد به کلی دروغ بوده و بازی به صورت اتوماتیک به شما ۱۰ دلار را آزاد نمی کند. در اصل بازی به شما اعلام می‌کند که با دریافت ۱۰ سکه می توانید صاحب این کارت هدیه شوید ولی در فرآیند بازی این میزان سکه به شما تحویل داده نخواهد شد. کاربران بسیاری به منظور این که بتوانند این ده سکه را کسب کنند از ترفندهای مختلفی بهره گرفته اند ولی نتیجه‌ای حاصل آنها نشده.

درآمد زایی از بازی puppy town

یکی دیگر از تبلیغات این بازی مشهور ، هدیه آیفون های به روز و آخرین مدل می باشد. با وجود اینکه در کانال های یوتیوب مکرر مشاهده می کنید که بازاریاب ها و تبلیغاتی ها از طریق این بازی آیفون های جدید را برنده شده اند باید به شما بگوییم این مسئله کاملاً دروغ بوده و تنها یک روش برای محبوب کردن این بازی در سطح جوامع مختلف می باشد. کاربران در تمامی دنیا اعلام کرده‌اند تا به حال موفق نشده اند از طریق این بازی  آیفون یا کارت هدیه دریافت نمایند.

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید این است که چطور میتوان از سرکه هایی که از طریق این بازی جمع‌آوری کرده‌اند را برای خود نقد کند برای این دسته از کاربران باید بگویم به منظور این که بتوانید این سکه ها را نقد کنید هیچ راهی برای شما وجود ندارد. به منظور این که بتوانید از طریق این بازی کسب درآمد داشته باشید خود وب سایت سه راه را برای شما معرفی می کند: 1-  ماموریت روزانه 2-  کسب دستاوردهای متفاوت 3- باز کردن سگ و نژاد های بیشتر

 

امکان بازی مالتی مدیا وجود دارد؟

با وجود این که امروزه بسیاری از بازی ها به صورت آنلاین و چند نفره برگزار می شوند برای دوست داران این بازی باید اعلام کنیم شما نمی توانید از طریق اینترنت به صورت آنلاین بازی مالتی مدیا  داشته باشید.

امکان بازی مالتی مدیا وجود دارد؟

آیا بازی پاپی تاون معتبر است؟

سوالی که برای بسیاری از کاربران گوشی‌های اندروید پیش می آید این است که آیا این بازی یک بازی معتبر به حساب می‌آید یا کلاهبرداری بزرگ میباشد. به شما باید بگوییم اگر قصد و هدف شما از انجام این بازی کسب درآمد می باشد این بازی به نظر شما کلاهبرداری بوده ولی اگر از از انجام این بازی تنها قصد دارید تفریح کرده و زمان خود را بگذرانید این بازی لا معتبر می‌باشد و می‌تواند با آن اعتماد کنید.

آیا بازی پاپی تاون معتبر است؟

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *