فرشاد سایلنت کیست ؟

فرشاد سایلنت کیست ؟

سایت اب کرین تقدیم میکند

فرشاد سایلنت کیست ؟

فرشاد دهقانی متولد آبان ماه سال 1367 در بندر عباس می باشد، که همه او را با نام مستعار فرشاد سایلنت می شناسند. او تا سن 4 سالگی به همراه خانواده اش در بندر عباس زندگی می کرد ، پس از مدتی به اصفهان نقل مکان می کنند و فرشاد در واقع بزرگ شده شهر اصفهان است. بعد از قبولی در کنکور به دانشگاه می رود و در رشته برنامه نویسی مشغول به تحصیل می شود و مدرک لیسانس خود را در همین رشته اخذ می نماید. در همین حین بازار شبکه های مجازی داغ می شود و او تصمیم می گیرد تا فعالیت خود را در یوتویب و همچنین اینستاگرام آغاز نماید. بعد از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل می شود ، فعالیت خود را در یوتویب و اینستاگرام شروع می کند و با ساختن فیلم و کلیپ های طنز موفق به جلب توجه مخاطبان بسیاری می شود و با گذر زمان طرفداران زیادی پیدا می کند. طبق گفته خود فرشاد سایلنت ، در سال 2011 به صورت کاملا اتفاقی و تفریحی در یوتویوب ثبت نام می کند و بعد از اینکه چندین کلیپ کوتاه مختلف می بیند ترغیب می شود تا خودش دست به کار شود و شروع به ساختن کلیپ های متنوع از جمله طنز و دوربین مخفی کند.

فعالیت فرشاد سایلنت و مهاجرتش

فرشاد سایلنت با آغاز فعالیت خود در یوتویب ، کم کم توانست تا نگاه افراد زیادی را به سمت خود بکشاند و همین امر موجب شد تا او اقدام به ساخت انواع کلیپ طنز با محتواهای جذاب کند تا از این طریق بتواند بر تعداد دنبال کنندگانش بیافزاید. بعد از گذشت زمان کوتاهی اتفاقا او موفق شد تا به خواسته اش برسد و طرفداران بسیاری پیدا کرد که بر تعداد این افراد هر  روز افزوده می شد. زمانیکه فرشاد از این راه توانست به پول برسد و درآمد بالایی کسب کند ، تصمیم گرفت از ایران مهاجرت کند. علت مهاجرت او بیشتر به این دلیل بود که معتقد بود در ایران نمی تواند به صورت آزادانه کلیپ هایی که باب میلش است را بسازد و با محدودیت بسیاری روبرو می باشد. به همین علت فرشاد سایلنت ایران را به مقصد سوئد ترک کرد تا بتواند هم کلیپ های بیشتری بسازد هم درآمد خود را بیشتر و بیشتر کند.

فعالیت فرشاد سایلنت و مهاجرتش

محتوای کلیپ های فرشاد سایلنت چیست؟

فرشاد سایلنت چه زمانیکه در ایران بود ، چه زمانیکه از ایران به سوئد مهاجرت کرد محتوای کلیپ های خود را تغییر نداد. فیلم هایی که فرشاد می سازد بیشتر در مورد مسائل اجتماعی و خانوادگی بوده که او تلاش می کند این موارد و مشکلات و چالش های روزمره افراد را که در زندگی روزانه با آن رو به رو هستند را به صورت طنز به تصویر بکشد که همین سبک خاص او باعث شد تا طرفدارانش بیشتر و بیشتر شوند. فرشاد سایلنت در کانال یوتویب خود با ساخت کلیپ های بسیار ، مخ زنی pickup line  را آموزش می دهد و از سایلنت آرمی و طرفدارانش می خواهد تا جملات جدید و جذاب مخ زنی را برایش بنویسند تا او در کلیپ های جدید خود بتواند از آنها استفاده کند. یکی از نکات جالبی که در ساخت کلیپ هایش دارد این است که فرشاد سایلنت همیشه قبل از ساخت هر فیلمی ، درباره موضوعی که می خواهد شروع به ساختش کند در استوری خود صحبت می کند و سوالاتی را از هوادارانش می پرسد و با توجه به جواب هایی که از عکس العمل طرفد اران و مخاطبان خود می گیرد ، کلیپ خود را ضبط می کند که این موضوع باعث می شود او ارتباط نزدیکی با مخاطبانش بگیرد و همچنین این ویدئوها هم جنبه آموزشی به خود می گیرند هم از تجربیات افراد مختلف ساخته می شود. همچنین در مواقعی این ویدئوها علاوه بر آموزنده بودن ، درس ادبی برای افراد مختلف می شود.

محتوای کلیپ های فرشاد سایلنت چیست؟

آغاز درآمد زایی فرشاد سایلنت چه زمانی بوده است؟

در سال 2019 زمانی که فرشاد دهقانی در آخرین روزی که در کشور ترکیه بود ، ایمیلی از طرف یوتویب برایش می آید. این ایمیل حاوی نامه هایی بود که زندگی فرشاد را تغییر داد و باعث شد تا این سال برای او پر از خیر و خوشحالی باشد زیرا کانال یوتویب او در کمتر از 24 ساعت به درآمد زایی رسید. فرشاد بعد از باز کردن ایمیل یوتویب به سرعت فرم های درآمد زایی را پر کرده و حساب ادسنس را فیکس می کند و این لحظه برایش سرشار از شور و هیجان بوده است. بعد از اینکه از ترکیه به ایران می آید ، متوجه می شود که کانالش تایید شده است و با شنیدن این خبر در پوست خود نمی گنجد و کل روز را با خوشحالی این خبر سپری می کند.

آغاز درآمد زایی فرشاد سایلنت چه زمانی بوده است؟

آیا فرشاد سایلت در اینستاگرام نیز فعالیت دارد ؟

فرشاد سایلت فعالیت خود را در ابتدا از یوتویب آغاز می کند اما بعد از گذشت مدت زمانی پیج خود را در اینستاگرام راه اندازی می کند تا بتواند با کاربران و مخاطبانش بیشتر در ارتباط باشد. همچنین بتواند با فعالیت در اینستاگرام بر تعداد مخاطباتش بیافزاید و همین هم می شود. فرشاد در استوری های خود افراد را به چالش می کشد و از آنها در خصوص ساختن ویدئوهای بعدیش سوالاتی را می پرسد که بعد از دیدن انواع مختلف جواب ها ، از آنها برای ساخت کلیپ هایش استفاده می کند. بیشتر محتوای کلیپ های فرشاد طنزآمیز می باشد و موضوع آن در مورد چالش های روزانه و مشکلاتی است که کاربران در زندگی با آن روبرو هستند. پیچ اینستاگرام فرشاد سایلنت Farshad Silent می باشد که تا به امروز 110 پست داشته و همچنین حدود 1.3 میلیون دنبال کننده دارد.

آیا فرشاد سایلت در اینستاگرام نیز فعالیت دارد ؟

سوالات متداولی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید.

فرشاد سایلنت در کجا بدنیا آمده است ؟

فرشاد دهقانی معروف به فرشاد سایلنت در بندرعباس در سال 1367 به دنیا آمده است.

 

فرشاد سایلنت بیشتر به چه عنوانی شناخته شده است ؟

فرشاد سایلنت یکی از بهترین و معروف ترین یوتیوبرهای ایران است که به عنوان فردی که مشکلات جامعه را در قالب طنز به نمایش می گذارد شهرت یافته است و فیلم هایی که او می سازد بازدید های بسیار بالایی دارد که باعث می شود که در ادامه راهشش ثابت قدم باشد.

 

درآمد فرشاد سایلنت از چه طریقی می باشد ؟

فرشاد سایلنت از راه های مختلفی کسب درآمد می کند که از جمله آن می توان به انتشار ویدئو در یوتویب ، تبلیغات در صفحه شخصی اینستاگرامش ، فعالیت در حرفه مد و فشن و همچنین انجام ادیت و ساخت ویدئو اشاره کرد.

 

در حال حاضر فرشاد سایلنت در کجا سکونت دارد ؟

محل زندگی فعلی فرشاد سایلنت در حال حاضر در کشور سوئد می باشد.

 

آیا تعداد سابسکرایب های فرشاد بالاست ؟

بله ، تعداد سابسکرایب های فرشاد سایلنت 106 هزار نفر می باشد که این میزان رقم بالایی محسوب می شود.

 

آیا فرشاد سایلنت متاهل است ؟

فرشاد سایلنت در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

علت معروفیت فرشاد سایلنت برای چیست ؟

فرشاد سایلنت به مخاطبانش احترام می گذارد و سعی دارد در ساخت ویدئوهای خود از آنها نیز مشاوره بگیرد که همین امر باعث شده است تا از محبوبیت زیادی در میان کاربران و مخاطبانش کسب نمایید.

 

مدرک تحصیلی فرشاد سایلنت چیست ؟

فرشاد سایلنت در رشته برنامه نویسی مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است.

 

فرشاد بدنسازی را از چه زمانی آغاز کرده است ؟

فرشاد سایلنت به دنیای مد و فشن بسیار علاقه مند می باشد و به استایل و تیپ بسیار اهمیت می دهد. او از سن 12 سالگی به باشگاه بدنسازی رفته است تا همیشه هیکل روی فرمی داشته باشد.

 

علت معروفیت فرشاد به سایلنت چیست ؟

فرشاد چون همیشه بچه آرام و ساکتی بوده به او سایلنت می گفتند و خودش هم همین نام را به عنوان لقب برای خودش برمی گزیند.

 

چرا فرشاد سوئد را برای مهاجرت انتخاب کرد ؟

خواهر فرشاد در سوئد زندگی می کند، او یک دفترهواپیمایی در این کشور دارد که فرشاد نیز در آن مشغول به کار بوده است.

آیا فرشاد سایلت در اینستاگرام نیز فعالیت دارد ؟

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *