بیوگرافی گلناز حسینی

بیوگرافی گلناز حسینی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی گلناز حسینی

گلناز حسینی متولد سال 1371 در شهر اصفهان است که به همین نام نیز معروف شده است. او مجری و همچنین گوینده شبکه تلویزیونی من و تو می باشد. در شهر اصفهان متولد شده اما زمانیکه 7 سال سن داشت به همراه خانواده به شهر بناهای خشتی ، یعنی یزد می رود. گلناز دوران تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان را در همین شهر سپری می کند و در رشته هنر مدرک دیپلم خود را دریافت می کند. گلناز کودکی شیطون ، شلوغ و پر سر و صدا بوده و طبق گفته خودش همیشه خرابی های بسیاری را برای خانواده اش به جا می گذاشته است و یک جا بند نمیشده ، علاقه زیادی به شیطنت و بازیگوشی داشته است. همین خصوصیات اخلاقی باعث شده تا به دفعات از مدرسه اخراج شود اما او دوران کودکی اش را بسیار دوست داشته و بهترین سالهای زندگی خود را این دوران می داند. گلناز علاقه زیادی به آرایش کردن و رقصیدن دارد و به محض اینکه زمان خالی پیدا می کند ، خود را سرگرم انجام یکی از این دو کار می کند. او با توجه به علاقه اش به رشته هنر در رشته طراحی پارچه و لباس گرایش چاپ در مقطع لیسانس از یک دانشگاه در لندن فارغ التحصیل شده است.

گلناز حسینی و مجری گری در شبکه من و تو

گلناز حسینی بعد از اتمام تحصیلاتش در مقطع دبیرستان به همراه خانواده به انگلستان مهاجرت می کند و در شبکه تلویزیونی من و تو مشغول به کار می شود. در ابتدا به عنوان مجری جلوی دوربین کار می کرد اما به سبب چهره زیبا و اندامش خیلی زود موفق شد تا توجه ها را به خود جلب کند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند. گلناز که دختری پر جنب و جوش است ، خیلی سریع محبوب شد و از مهترین برنامه های او می توان به برنامه شب جمعه اشاره کرد که به همراه آریا مجری گری می کرد. او در این برنامه شاد خیلی زود به شهرت رسید و بالاخره به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین مجریان شبکه تلویزیونی من و تو تبدیل شد.

گلناز حسینی و مجری گری در شبکه من و تو

گلناز حسینی به چه چیزهایی علاقه مند است ؟

مجری شاد و سرزنده شبکه من و تو عاشق مدلینگ بودن و میکاپ و آرایش کردن است و حتی گاهی کار فشن شویی را نیز انجام داده است و طبق گفته خودش به خاطر چهره و داشتن اندام روی فرم ، بارها به او پیشنهاد مدل شدن داده اند. از دیگر علایق گلناز حسینی رقص می باشد و در واقع بیشترین سرگرمی او رقصندگی است. گلناز برای اوقات فراغت خود برنامه های بسیاری دارد و همیشه ورزش کردن را در اولیت کارهای خود قرار می دهد ، چرا که تمام تلاش او بر این بوده است تا همیشه بدنش را به بهترین حالت حفظ کند و خوش اندام باقی بماند و همچنین سلامتی اش را حفظ کند.

گلناز حسینی به چه چیزهایی علاقه مند است ؟

اینستاگرام گلناز حسینی

گلناز حسینی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد و  هم اکنون با انتشار عکس و فیلم های بسیار ، هر روز در پیج اینستاگرام خود مشغول پست و استوری گذاشتن می باشد. تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام او بیش از 730 هزار نفر می باشد و تاکنون 347 پست داشته است. فعالیت او در اینستاگرام تنها مختص به عکس های شخصی که از خود منتشر می کند نمی باشد ، بلکه تمام فعالیت های شغلی خود را نیز در برنامه های مختلف با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارد. تمام این فعالیت های خاص او منجر به این شده که به یکی از سلبریتی های اینستاگرام تبدیل شود و پیش بینی می شود در آینده ای نچندان دور تعداد دنبال کنندگان او بسیار بالاتر از امروز شود. بیشتر محتوای پیج گلناز حسینی در مورد زندگی اش ، مسافرت ها و برنامه هایش می باشد و دارای صفحه ای رنگین کمانی است که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب می نماید.

اینستاگرام گلناز حسینی

درباره ازدواج گلناز حسینی

گلناز حسینی ، زمانیکه در پایتخت انگلستان در دانشگاهی مشغول به تحصیل بود با پسری به نام پدرام آشنا می شود و این آشنایی منجر به عشق دو طرفه ای میان این دو نفر می شود که هر دو عاشقانه همدیگر را دوست می دارند. گلناز می گوید : همیشه از کسانی که در محیط دانشگاه باهم آشنا می شوند و بعد ازدواج می کنند متنفر بودم تا وقتی که خودم یک دل نه صد دل عاشق پدرام شدم. بعد از گذر مدت زمانی که از آشنایی پدرام و گلناز گذشت ، این دو باهم ازدواج می کنند و گلناز می گوید که همسرش را بسیار دوست می دارد زیرا هردو همدیگر را کامل درک می کنند و پدرام نیز عاشق گلناز می باشد.

درباره ازدواج گلناز حسینی درباره ازدواج گلناز حسینی درباره ازدواج گلناز حسینی

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *