بیوگرافی هدی جراح

بیوگرافی هدی جراح

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی هدی جراح

هدی جراح یکی از زنان قهرمان بدنساز ایرانی می باشد که افتخارات زیادی را کسب کرده ، وی متولد 30 آذر 1395 می باشد و در بیمارستان مصطفی خمینی تهران به دنیا آمد. هدی اصالتا آذری و بسیار دختر شاد و خون گرمی می باشد و در حال حاضر محل سکونت او آمریکا است. هدی بجز بدنسازی که به صورت کاملا حرفه ای آن را انجام می دهد همچنین در زمینه تکواندو ، ایروبیک ، تی آرایکس ، دفاع شخصی نیز فعالیت می کند. هدی جراح فرزند طلاق است و مادر و پدراو به زندگی مشترک خود خاتمه دادند و جدا شدند ، بچه ها همگی کنار مادر ماندند و مادر هدی شب و روز کار می کرد تا در آن بحبوحه زمان جنگ بتواند با خیاطی بچه هارا بزرگ کند. هدی بسیار عاشق غذا خوردن می باشد اما به نفس خود غلبه کرد ورزش رو به صورت  کاملا جدی و حرفه ای با تمام سختی هایش ادامه داد و از ایران مهاجرت کرد. هدی از سال 1370شروع به فعالیت کرد و تا به الان نیز مشغول مربیگری و مسابقات جهانی می باشد که در ادامه بیشتر راجب فعالیت ها و مقام هایی که کسب کرده نیز صحبت خواهیم کرد.

بیوگرافی هدی جراح

رشته های ورزشی هدی جراح

کارنامه ورزشی هدی جراح بسیار درخشان می باشد هدی دخری با انگیزه ، قوی ، هدفمند و…. می باشد و تجربه رشته هایی اعم از ایروبیک ، بدنسازی بسیار حرفه ای ،  تکواندو ، دفاع شخصی را نیز دارد. وی در مسابقات جهانی که به میزبانی فلوریدا بود برای اولین بار شرکت کرد و توانست مقام سوم را از آن خود کند. هدی همچنین در تیر اندازی نیز بسیار حرفه ای و ماهر است هربار مسابقات حرفه ای با اسلحه های گلوله زنی جنگی برگزار می شود در آن شرکت می کند.

ویژگی ها و مهارت های هدی جراح

هدی دختری بسیار خونگرم و بشاش می باشد همچنین در ورز شنا بسیار تبحر دارد ، علاقه زیاد هدی به ماهیگیری نیز او را ماهیگیری با استعداد و متبحر کرده عاشق ورزش کردن و یادگیری همه چیز می باشد. هدی را همیشه در حال یادگیری خواهید دید چرا که علاقه زیاد او برای تجربه کردن همه چیز او را همیشه به کشف و یادگیری چیزهای جدید سوق می دهد. هدی عقیده دارد که بدنسازی برای زنان هیچ مشکلی ندارد و فقط مختص مردان نیست و عاشق بدنازی است و این ورزش را به صورت کاملا حفه ای انجام می دهد که علاقه شدید او به بدنسازی خود ماجرا دارد که باعث شود او به سمت این ورزش کشیده شود و به صورت حرفه ای آن را دنبال کند.

علاقه هدی جراح به بدنسازی از کجا شروع شد

هدی همیشه در باره علاقه خود به بدنسازی آرنولد را الگوی خود می نامد چراکه باعث شد تا وی هدف بزرگی را دنبال کند و همیشه میگوید که برخلاف عقیده بقیه که میگوند : بدنسازی فقط مختص به مردان می باشد آن را باوری شتباه می داند که ثابت کرده زنان نیز می توانند بدنسازان بسیار حرفه ای و خوبی باشند. هدی وقتی 6سال داشت هنگامی که یکی از فیلم های آرنولد را دید عاشق بدنسازی شد و او را برای خود مربی خیالی خود تصور می کرد که در حال تمرین با وی می باشد و همین انگیزه علاقه هدی به بدنسازی را روز به روز بیشتر کرد که در سن 10 سالگی برای اینکه بتواند به ورزش مورد علاقه خود نزدیک شود در باشگاه تکواندو ثبت نام کرد تا در کنار آن تمرین بدنسازی نیز انجام دهد. او هربار فیلمی میدید توسط آنها ، با مطلعات کتاب و دمبل ، وزنه های خانگی ورزش را شروع کرد.

علاقه هدی جراح

فعالیت های رزمی هدی

هدی جراح به علت علاقه شدیداش به بدنسازی از سن 10 سالگی به رشته تکواندو رفت تا هم رزمی کار کند هم به هدف بدنسازی خود برسد ، وی در مسابقات قهرمانی نیز توانست کسب مدال کند همچنین دفع شخصی و بوکس نیز تمرین می کرد اما به گفته خود او هدف اش بدنسازی بود و بعد از چند سال رزمی را کنار گذاشت و به دنبال بدنسازی رفت و به صورت حرفه ای آن را آغاز کرد. هدی توانست در سن 15 سالگی به مربیگری بدنسازی برسد و از 16 سالگی به صورت یک مربی کاملا مسلط و حرفه ای توانست تمامی تجربیات خود را در این رشته به شاگردان خود نیز آموزش دهد ، شاگردان هدی او را بسیار با تجربه و مربی سرسخت و پر انرژی می شناختن که همیشه در حال تمرین و آموزش بود. الان هم که الانه هدی همیشه در حال ورزش بدنسازی میباشد و هیچوقت از علاقه خود دست نکشیده شاگردان بسیار با تجربه مانند خود پرورش می دهد تا مربیان آینده شوند.

فعالیت های رزمی هدی

همسر هدی جراح چه کسی می باشد ؟؟

هدی جراح مجرد می باشد و اصلا ازدواج نکرده است و تمامی عکساهایی که در فضای مجازی میبینید یا از طرفداران هدی هستند و یا دوستان او. اولویت هدی برای همسر آینده اش این نیست که حتما مانند خودش ورزشکار حرفه ای و یا بدنساز باشد بیشتر برای او اخلاق و بیزینس من بودن مهم است ، ویژگی خاصی داشته باشد که هدی را به خود جذب کند. شایعات زیادی درمورد ازدواج و طلاق وی پخش شده است که همگی دروغ و کاملا شایعه است چراکه هدی اصلا ازدواج نکرده شما اگر صفحه اصلی اینستاگرام خود هدی را دنبال کنید متوجه خواهید شد که صفحات فیک همیشه به دنبال جذب فالور هستند.

همسر هدی جراح

چه عمل زیبایی هدی انجام داده است ؟؟

برخی از افرد حاشیه ساز برای اینکه بازدید خود را بالا ببرند و یا در صفحات مجازی دنبال ککنده بیشتری را جذب کنند شروع به پخش اخبار دروغ میکنند ، اینکه او زاویه فک دارد یا تزریق ژل گونه و لب انجام داده است همچنین عمل های دیگر همگی غلط می باشد و هدی جراح فقط بینی خود را عمل کرده است و بارها نیز توضیح داده که علت آن شکستگی در مسابقات بوکس بود که مجبور به انجام اینکار شد و عمل زیبایی بینی انجام داد به غیر از آن هیچ عمل دیگری را انجام نداده است. هدی همچنین در عرصه مدلینگ نیز فعالیت کرده است و همچنان نیز هر از گاهی اینکار را انجام می دهد ، لازم به ذکر است که هدی جراح یکی از ستاره های رسانه آمریکا می باشد و بسیار محبوب می باشد با 435998 پیرو یکی از محبوب ترین و تاثیرگذار ترین ستاره ایرانی بین آمریکایی هاست .

 

دستگیری خانم بدنساز ایرانی هدی جراح

یک سری از رسانه ها خبر بازداشت خانم بدنساز معروف را پخش کرده بودند که در حین مسابقات بدنسازی بازداشت شده است ، همچنین دلیل بازداشت وی را پخش کردن عکس های نیمه برهنه و حضور او در مسابقات برون مرزی بدنسازی اعلام کرده بودند ، چرا که در جمهوری اسلامی ایران حضور بانوان به دلیل مسائل شرعی و قانونی ممنوع است و اصلا تیمی برای بدنسازی و فیتنس در فدراسیون ورزش های همگانی ندارند. شرکت در این مسابقات غیر قانونی بوده و کسی حق این را ندارد به اسم کشور جمهوری اسلامی در این مسابقات شرکت کند. با این حال این اخبار در مورد هدی جراح شایعه بود چرا که هدی در ایران نبود و به آمریکا مهاجرت کرده بود در تمامی مسابقات شرکت کرده بود.

هدی جراح یک خواهر و یک برادر دارد و هرسه در سختی جنگ ایران و عراق بزرگ شدند و پابه پای مادرشان بودند تا از سختی ها گذر کردنند و به اهدافشان رسیدند. هدی عاشق مادرش است و همیشه او را قهرمان زندگی خود می داند و می گوید مادرم همیشه با دعای خیرش مرا بدرقه می کرد و برای من هم پدر بوده و هم مادر با تمام سختی هایی که کشید هیچ وقت برای ما کم نگذاشت همیشه همراهمان بود و دلگرم کننده ترین پشتوانه برایمان می باشد. هدی در یک محله فقیر نشین در تهران بزرگ شد اما هم اکنون قهرمان و نایب قهرمان مسابقات بدنسازی می باشد ، همچنین در مسابقات بادی بیلدینگ فیتنس نیز مقام کسب کرده است و یک زن بدنساز معروف ایرانی در آمریکا می باشد.

هدی همیشه شاگردان بدنسازی خود را هدفمند و قدرتمند بار می آورد ، زیرا عقیده دارد که آنان نیز در آینده مربی خواهند شد حتما باید مربی باتجربه ، هدفمند ، مسئولیت پذیر باشند با سختی های کار کنار بیایند و از شکست خود انگیزه کافی بگیرند و پرقدرت تر از قبل عمل کنند.

 

شغل هدی جراح

هدی جراح از ایران به کشور آمریکا مهاجرت کردو سال هاست که در آمریکا زندگی می کند و بیزینس خود را دارد. او سهامدار و مدیر اجرایی شرکتی در فلوریدا می باشد ، بدنسازی شغل اصلی او نیست اما او به عنوان شغل دوم و علاقه زیادی که به این حرفه دارد هنوزم که هنوزه آن را دنبال می کند و هرروز یک پست در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک میگذارد و شما را در تغذیه مناسب و حرکات درست بدنسازی نیز راهنمایی میکند او را در اینستاگرامش دنبال کنید تا شما هم ورزش کنید و علاقه خود را در زمینه ای که در آن استعداد دارید پیدا کنید.

هدی جراح

هدی جراح یکی از زنان موفق رشته بدنسازی می باشد او ایرانی است و عاشق اصالت آذر خود می باشد و الگوی خود را در زندگی اول مادرش و سپس آرنولد میداند که نقش بزرگی را در دنبال کردن اهداف وی داشتند ، او دختری با انگیزه و شاد وپر انرژی می باشد که بین طرفداران و شاگردنش بسیار محبوب می باشد.

ممنون از نگاه گرمتون و اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید با تشکر.


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *