بیوگرافی سینا ساعی

بیوگرافی سینا ساعی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی سینا ساعی

سینا ساعی یکی از معروف ترین خوانندگان رپ فارسی و عضو گروه محبوب تیک تاک می باشد و با سبک خود توانسته درهای جدیدی از خوانندگی به سبک رپ را به سمت طرفداران و مخاطبانش باز کند. این خواننده جوان در بین علاقه مندان به رپ بسیار محبوب و طرفداران خاص خود را دارا می باشد. در این مقاله سعی ما بر این است تا شما را بیشتر با زندگی این رپر و سبک خوانندگی او آشنا کنیم و در مورد کارهای خاص او برای شما عزیزان توضیحاتی را بدهیم ، بنابراین با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا به تحلیل و نقد و بررسی کارهای فوق العاده او بپردازیم.

نام  سینا ساعی
حرفه و علت شهرت خواننده
قد 180 سانتی متر
وزن ۷۸ کیلوگرم
رنگ مو مشکی
رنگ چشم قهوه ای
سن متولد اردیبهشت سال 1367
روابط و ازدواج ازدواج نکرده است
محل زندگی ایران
خالکوبی دارد
عمل زیبایی خیر

بیوگرافی سینا ساعی

سینا ساعی کیست ؟

سینا ساعی متولد 31 اردیبهشت ماه سال 1367 در تهران می باشد و در یک خانواده فرهیخته به دنیا آمده است. او از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر و موسیقی نشان می دهد و همین امر موجب می شود تا پدرش به او کمک کند تا به آنچه که علاقه مند است برسد و برای رسیدن او به اهدافش از هیچ کمکی دریغ نکرد. سینا یکی از رپرهای باشخصیت و فعال در رپ و هیپ هاپ فارسی است و یکی از دلایل را می توان نوع تربیت و خانواده او دانست. او دوران کودکی ، نوجوانی و جوانی سختی نداشته و در کنار پدر و مادرش زندگی می کرده و کمک های خانواده اش باعث شده تا هیچ گاه دغدغه مالی نداشته باشد و همیشه تمرکز خود را بر سرودن اشعار و نوشتن ورس های عالی بگذارد.  پدر سینا فردی روشن فکر و بسیار دلسوز است و زمانیکه از علاقه سینا به موسیقی باخبر می شود ، به سینا کمک می کند تا به چیزی که دلش می خواهد برسد. سینا از همان سنین کم ، علاقه زیادی به موسیقی رپ داشته و تقریبا همه موزیک های رپ آمریکایی از رپرهای معروفی مانند امینیم و توپاک را شنیده و حفظ بوده و به همین دلیل ذهن او برای ساخت اشعار رپ بسیار باز بوده است و منجر به این شده تا با ذهنیت کاملا مناسبی نسبت به رپ و فلو و همچنین بخش های تخصصی تر این سبک موزیک داشته باشد.

سینا ساعی کیست ؟

نوع رپ خوانی سینا ساعی

سینا ساعی دوران کودکی تا جوانی خود را در کنار خانواده اش زندگی کرد و با کمک آنها به خواسته ها و علایقش رسید و این امر موجب شد تا بدون هیچ دغدغه ای به اهدافش برسد. با کمی دقت به کارهای سینا می توان فهمید که او هیچگونه دغدغه ای نسبت به کسب درآمد در زندگی یا حتی مشکلات خانوادگی ، بیچارگی ، فقر و بدبختی ندارد و بیشتر کارهای او در مورد نوید بخشیدن ، امید به زندگی  و انگیزه به طرفداران و مخاطبانش در شرایط و دوره های دشوار و همچنین مهم زندگی شعر گفته و آهنگ خوانده و به همین سبک معروف شده است. افراد زیادی از مخاطبان هیپ هاپ و رپ فارسی سینا ساعی و همچنین گروه تیک تاک را بسیار جداگانه نسبت به آرتیست های دیگر رپ فارسی می دانند که بین آرتیست های نسل اول رپ و نسل جدید این سبک از موسیقی قرار گرفته اند و در واقع می توان گفت که تلفیقی از هر دو گروه هستند و از هر دو گروه تمایلات و حالاتی در آن ها وجود دارد که خیلی کامل نیست بلکه تنها مقدار کمی از خصوصیات اخلاقی آن ها را شامل می شوند. علاقه سینا به رپ از همان دوران کودکی مشهود بود ، چرا که علاقه بسیاری به حفظ و یادگیری اشعار خوانندگان رپ امریکایی داشت.

نوع رپ خوانی سینا ساعی

سینا ساعی و یاس

سینا ساعی تا به امروز ترانه های بسیاری را اجرا کرده است و آهنگ هایش بر روی لب طرفدارانش بارها زمزمه شده است ، یکی از ترانه های او به نام کوچ میاره یاس توانست توجه مخاطبانش را به خود جلب کند. او این موزیک را چندی پیش به صورت زنده در حالی که رانندگی می کرد برای طرفدارانش خواند و ویدئو ضبط شده را با آنها به اشتراک گذاشت. در این بخش متن این ترانه را برای شما آورده ایم تا بتوانید به خوبی به این موزیک گوش دهید.

ببین میدونم این رفتنه سخته

این خاطرات تو دفترت تلخه

اینم میدونم تو محکمیو میدونی که این مسخره جبره

هیچکی نمی خواد از کشورش بره

نمی خواد بشکنه دلش

فاصله هر قدر که هستش

یادته مهم مقصد قلبه

رفتن هایی با قلب هایی لب مرز شکست

کی فکر میکرد که مهاجرت ته ته قصست

هر وقت غربت گرفت منو لحظه لحظه گریست

اما نگاه آخرتو تو مغز من که زندست

امید میمیره تا که یهو میری

اشک هاتو میخوریو ساکتو میچینی

بعد اینکه تصمیم دردناکتو میگیری

میشه جنگ تو و ریشه در خاک ف.مشیری

این یعنی خوب نیست حال من

یعنی زوری عازمم

مجبوری باید تو این راه برم

وضع پولیمم خوب شه حال روحیم فاجعست

آتیش دوری ها نمیشه به این زودی خاکستر

هر کاری کنی خونرو یه جوری یادت هست

که میشی تو خیالش حبس

همش میمونی با یه ترس

میگی چه سودی داره پس

میدونی کوچ میاره یاس

ببین میدونم این رفتنه سخته

این خاطرات تو دفترت تلخه

اینم میدونم تو محکمیو میدونی که این مسخره جبره

هیچکی نمی خواد از کشورش بره

نمی خواد بشکنه دلش

فاصله هر قدر که هستش

یادته مهم مقصد قلبه

کوچ میاره یاس

سینا ساعی و یاس

سینا ساعی بچه کجاست ؟

سینا ساعی که یکی از بهترین خوانندگان ایرانی در حوزه موسیقی رپ می باشد ، سبک جدیدی را از خود معرفی کرده است. سینا ساعی ، خواننده خوب رپ در سی و یکم اردیبهشت ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. او در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است . او از همان دوران کودکی و نوجوانی علاقه زیادی به سبک موسیقی رپ داشت و زمانیکه پدرش این اندازه از علاقه را در او دید بسیار به سینا کمک کرد تا به خواسته هایش برسد و در این زمینه موفقیت های فراوانی را کسب کند.

سینا ساعی بچه کجاست ؟

سینا ساعی چند سال دارد ؟

سینا ساعی متولد سال 1367 می باشد.

دوست دختر سینا ساعی کیست ؟

سینا ساعی تا به امروز هویت دوست دخترش را آشکار نکرده است . بعضی شایعات در باره ارتباطش با کرنلا وجود دارد.

سینا ساعی در حال حاضر کجاست ؟

سینا ساعی در حال حاضر ساکن ایران می باشد.

اینستا سینا ساعی چیست ؟

آدرس صفحه شخصی سینا ساعی  می باشد که حدود 750 پست تا به امروز منتشر کرده است.

سینا ساعی بچه کجاست ؟

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *