بیوگرافی روژان معصومی

بیوگرافی روژان معصومی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی روژان معصومی

روژان معصومی متولد اردیبهشت ماه سال 1370 در تهران می باشد. روژان اصالتا از سمت مادری کرد کردستان و از سمت پدری نیز ترک می باشد و همراه با خواهر و برادر و خانواده اش در حال حاضر در شهر تهران زندگی می کند. او از همان دوران کودکی به تزئینات و دکوراسیون داخلی بسیار علاقه داشت و همین علاقه مندی باعث شد تا او در رشته هنر ادامه تحصیل دهد. روژان معصومی فارغ التحصیل لیسانس ، رشته معماری از یکی از دانشگاه های تهران می باشد و علاقه بسیاری به رشته و حرفه خود دارد.او مدتی  در خارج از ایران زندگی کرد و بعد از مدتی به ایران برگشت و فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نمود.

روژان معصومی یکی دیگر از چهره های شناخته شده در صفحات مجازی می باشد که حرفه خود را با مدلینگ و بلاگر بودن در صفحه رسمی خود در اینستاگرام آغاز نمود و در کنار مدلینگ ، کارهای مربوط به دکوراسیون و تزئینات داخلی را نیز انجام می دهد. در واقع او به این اعتقاد دارد که در صورتی که می خواهید یک بلاگر واقعی ، حرفه ای و اصولی باشید ، نباید حرفه شما به دور از رشته تحصیلی شما باشد و باید به هم مربوط باشند. او حدود 6 سال قبل فعالیتش را در اینستاگرام شروع کرد و بعد از مدتی مخاطبان زیادی را در صفحه خود جذب نمود. در این مقاله ما سعی داریم تا کمی بیشتر در مورد این بلاگر اینستاگرامی برای شما صحبت کنیم ، پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی روژان معصومی

آغاز فعالیت روژان معصومی

 روژان معصومی فعالیت خود را ابتدا در زمینه مدلینگ آغاز نمود و در اینستاگرام در حال حاضر بسیار فعالیت است. اولین پست ایسنتاگرام او در حال حاضر مربوط به سال 2018 با حدود 5 هزار لایک می باشد و آخرین پستش حدود 15 هزار لایک دارد ، پس این نشان دهنده میزان دنبال کنندگان او از سال 2018 تا حالا نیز می باشد که روند صعودی داشته است. او در اینستاگرام حدود 226 پست گذاشته است و چندی پیش جشن 400 کا شدنش را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. هم اکنون او حدود 406 دنبال کننده دارد که هر روز بر تعداد این افراد افزوده می شود. او در صفحه اینستاگرام خود عکس های تبلیغاتی خود را به اشتراک می گذارد که به کالکشن هایی که خود روژین طراحی نموده است ، مربوط می شود.  او علاوه بر طراحی کالکشن خود و انتشار عکس های مربوط به آن در صفحه خود ، به عنوان یک بلاگر تبلیغات فراوانی را نیز انجام می دهد. از مهمترین تبلیغاتی که هم اکنون نیز می توانید در صفحه اینستاگرام او ببینید مربوط به مزون های لباس ، سالن های زیبایی ، فست فود ، بوتیک ها ، تبلیغات گسترده کیف و کفش  و همچنین شال و روسری می شود. بخش زیادی از فعالیت او به تبلیغات زیادی که در فضای مجازی انجام می دهد ، مربوط می باشد.

آغاز فعالیت روژان معصومی

عکس های مدلینگ روژان معصومی

اگر به دنیای مد و مدلینگ علاقه مند هستید ، می توانید  بلاگر های معروفی مانند روژان معصومی که در این زمینه فعالیت می کنند را دنبال کنید و برای دیدن عکس های او می توانید به صفحه شخصی اش در اینستاگرام مراجعه کنید. روژان که از همان ابتدای آغاز فعالیتش عکس های خود را به انتشار می گذاشت و بعد از مدت زمانی و بالا رفتن تعداد دنبال کنندگانش ، هم اکنون عکس های تبلیغاتی از پیج های دیگر که به مانتو ، شال ، کیف و کفش مربوط می شود را نیز در صفحه خود منتشر می کند.

عکس های مدلینگ روژان معصومی

مدلینگ و روژان معصومی

با توجه به اینکه هیچ آموزش حرفه ای در زمینه مدلینگ به معنای واقعی در ایران وجود ندارد و باید گفت که حتی خارج از استانداردهای جهانی نیز می باشد ، تعداد زیادی از افراد را می بینیم که در این زمینه فعالیت می کنند و حرفه خود را بدون هیچگونه آموزشی آغاز نموده اند. امروزه تعداد افرادی که در زمینه مدلینگ فعالیت می کنند بسیار زیاد می باشد اما بنا بر عوامل بسیاری  استایل ها و مدلینگ در ایران با کشورهای دیگر متفاوت است. روژان معصومی نیز یکی از همین افرادی است که در زمینه مدلینگ در ایران فعالیت می کند. او یکی از مدل های زیبای ایرانی است که با حجاب کامل عکس های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و بسیار علاقه مند به حرفه خود می باشد. او با توجه به رعایت قوانین و مقررات فعالیت خود را ادامه می دهد و در گفت گوهای خود همیشه از طراحان جوان حمایت کرده است. به اعتقاد روژان باید به طراحان جوان اعتماد کرد و کارهای با کیفیت آنان را حمایت کرد تا از این طریق بتوانیم تولیدکنندگان و طراحان داخلی پوشاک را رشد بدهیم و در صنعت مد و لباس حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدلینگ و روژان معصومی

قد و وزن روژان معصومی

یکی از مواردی که برای مدلینگ بسیار حائز اهمیت است ، این است که از تناسب اندام و ظاهر مناسبی برخوردار باشید. در دنیای مد و فشن ، رعایت استداندارهایی که برای مدلینگ شدن نیاز می باشد ، بسیار مهم است تا در این زمینه موفق شوید. روژان معصومی بسیار تلاش نموده است که از این استاندارد ها خارج نشود و فعالیت خود را به خوبی به جلو پیش ببرد. یکی از سوالات متداولی که از او در صفحه اینستاگرامش پرسیده می شد ، به قد و وزن او مربوط بود. سرانجام او در یکی از استوری ها خود به این سوال دنبال کنندگانش پاسخ داد و صراحتا اعلام کرد که قد او 161 و وزنش 57 کیلوگرم می باشد و استایلش را بسیار دوست دارد و تا امروز هیچ عملی در بدن خود نداشته است.

قد و وزن روژان معصومی

آیا روژان معصومی مجرد است ؟

یکی از مواردی که برای دنبال کنندگان صفحه فضای روژان معصومی جالب است ، این است که هیچ عکس دو نفره ای در صفحه خود ندارد که حاکی از داشتن رابطه او با فردی را داشته باشد. اما با توجه به استوری هایی که از محل زندگی خود و آماده کردن شام به اشتراک می گذارد ، نشان از تاهل این بلاگر می باشد. چندی پیش نیز او اعلام کرد که همسرش در امریکا زندگی می کند و بعد از اینکه کارهای اقامت روژان نیز درست شود ، او به همراه همسرش به امریکا مهاجرت خواهد کرد و در آنجا به حرفه خود ، یعنی مدلینگ ادامه خواهد داد.

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *