بیوگرافی حسین جوکر

بیوگرافی حسین جوکر

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی حسین جوکر

در طی سال های اخیر بسیاری از افراد تلاش کرده اند با انجام کارهای خنده دار و کمدی در فضای مجازی بسیار مشهور شوند. یکی از افرادی که چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی مشهور شده است حسین جوکر است. این کمدین مجازی که تنها 25 سال سن دارد فعالیت خود را از اینستاگرام آغاز کرد و هم اکنون نزدیک به 156 هزار فالوور دارد. حسین در لایو خود به صراحت بیان کرد که دلیل اصلی فعالیت او در اینستاگرام آوردن خنده بر روی لبان مخاطبان است و هدف دوم و نیز کسب درآمد از این پلت فرم می باشد. او که کمدی و داب اسمش را هدف اصلی خود معرفی کرده است در چند وقت اخیر توانسته موفقیت های عظیمی نیز کسب کند و طرفداران او روز به روز در حال افزایش می باشد.

این کمدین در حال پیشرفت کشورمان به صراحت بیان کرده است که تنها تا سال دوم راهنمایی به تحصیل مشغول بوده و سپس بنا به دلایل شخصی وارد بازار کار شده است. او در یکی از مشهورترین لایوهای خود اعلام کرد که در مقطعی از زندگی خود بنا به نیاز در یک مغازه اسباب بازی فروشی مشغول به کار بوده است و از این کار کسب درآمد داشته است. در ادامه همین لایو بود که او اعلام کرد که در زمان کار در این مغازه بود که به صورت آنی کار او در اینستاگرام با موفقیت همراه شد و در نتیجه مجبور شد از این کار خداحافظی کند و به صورت دائمی بر روی تولید محتوا بر روی اینستاگرام تمرکز کند. در ویدیوهای اینستاگرامی حسین جوکر نشان داده است که به شدت به رنگ های تیره علاقه دارد و باش پوشیدن این لباس های و داشتن قد بلند توانسته حسابی جای خود را در میان طرفداران این سبک باز کند.

کارهای جدید حسین جوکر را از کجا ببینیم

از آنجایی که حسین در چند وقت اخیر فوق العاده عالی ظاهر شده بسیاری از طرفداران سبک او نیز تلاش می کنند در کمترین زمان به فایل های او دسترسی پیدا کنند و آن ها را مشاهده کنند. یکی از روش های اصلی دسترسی به حسین دنبال کردن صفحه کاری او در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. او در این صفحه به صورت مکرر از خود عکس ، فیلم و ریپورتاژ می گزارد و تلاش می کند با طرفداران خود از طریق لایو نیز ارتباط مستقیم برقرار کند.

فارغ از اینکه شما می توانید حسین جوکر را از طریق شبکه و صفحه اجتماعی خودش پیدا کنید می توانید با دنبال کردن دوستان و همراهان او نیز به کلیپ ها و زندگی روزمره او نیز دسترسی داشته باشید. از مهمترین کسانی که حسین با آن ها کلیپ می سازد می توان به نیکا فلاحی ، ارسال و شکیب غلامی اشاره کرد.

 

دوست دختر حسین جوکر کیست؟

یکی از اصول اصلی مشهور شدن در دنیا پیگیری زندگی شخصی و حرفه ای افراد توسط طرفداران آن ها است. حسین جوکر نیز از این مسئله مستثنا نیست و از آنجایی که تلاش کرده است همیشه زندگی شخصی خود را از زندگی حرفه ای و شبکه های اجتماعی به دور نگه دارد طرفداران نسبت به زندگی او بسیار حساس تر شده اند. یکی از اهداف اصلی حسین این است که بدون دخیل کردن مسائل شخصی خود ، خنده را بر روی لبان دنبال کنندگان خود بیاورد که صد البته در این مهم نیز به خوبی عمل کرده است. در طی چند ماه اخیر بسیاری از پیج ها و وب سایت های داخلی اذعان کردند که حسین با یکی از بلاگرها داخلی وارد رابطه عاشقانه شده که این مسئله سریعا توسط هر دو طرف تکذیب شد و شایعات نیز فروکش کرد.

آدرس پیج اینستاگرامی حسین جوکر

از آنجایی که در فضای مجازی بسیاری از افراد تلاش می کنند با ساختن صفحه های فن پیج و ارائه اطلاعات در مورد افراد دیگر مشهور شوند گاهی اوقات پیدا کردن صفحه مجازی بسیاری از افراد مشهور کار دشواری به حساب می آید. این فن پیج ها در چند وقت اخیر به حدی مشهور شده اند که حتی خود حسین نیز در یکی از ویدیوهای خود از این افراد تشکر کرد و بیان کرد این افراد بدون هیچ چشم داشتی به موفقیت او کمک می کنند. حال اگر قصد دارید فعالیت های حسین را به صورت مستقیم از صفحه اینستاگرامی خودش دنبال کنید می توانید آن را از طریق صفحه اینستاگرامی اش با آی دی hossein_.joker دنبال کرده و به آخرین اخبار او دسترسی داشته باشید.

منبع درآمد حسین از کجاست؟

پیش از این نیز به شما گفتیم که حسین یکی از جوانانی به حساب می آید که با اتکا به هنرها و توانمندی های شخصی خود توانسته بود برای خود منبع درآمدهای متنوعی را ایجاد کند ولی پس از مشهور شدن با پلت فرم اینستاگرام تمامی تمرکز خود را بر روی آن گذاشت و با قبول کردن تبلیغات دیگران کمک کرد تا روز به روز درآمد بیشتری را کسب کند. او امروزه به یکی از کمدی بلاگرهای مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است که البته مسیر پیشرفت هنوز نیز برای او باقی مانده است و می تواند با کمی خلاقیت بیشتر و به کارگیری شخصیت ها و موضوعات متنوع طرفداران بیشتری را جذب کند.

 

حسین جوکر متولد چه سالی است؟

با وجود اینکه حسین به صورت دقیق سال و ماه تولد خود را مشخص نکرده است ولی شنیده ها حاکی از آن است که او متولد سال 1375 یا 1374 از شهر تهران است. این مسئله هیچ زمان به صورت رسمی توسط خود او اعلام نشده است ولی دوستان او این اخبار را به وب سایت ها مختلف اعلام کرده اند.

حسین جوکر کجا ساکن است؟

از آنجایی که بسیاری از بلاگرها و افراد مشهور در خارج از کشور ساکن هستند و از این طریق نیز کسب درآمد می کنند ولی حسین هنوز در داخل کشور و همراه با خانواده اش در تهران ساکن است و بر اساس گفته های خودش بر اساس قوانین داخل کشور نیز فعالیت می کند.

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *