بیوگرافی امیرسام نیازی

بیوگرافی امیرسام نیازی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی امیرسام نیازی

دراین مقاله قصد داریم تا شما را با امیر سام  نیازی مدل معروف ایرانی که در اینستاگرام نیز طرفداران زیادی را دارد آشنا کنیم ، امیر حسین بین جوانان به خوبی شناخته شده است به همین علت لازم دانستیم تا شمارا نیز از اتفاقات و حواشی اخیر ، همچنین زندگی شخصی و کاری او بیشتر آشنا کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشد و اگر سوالی داشتید در انتها بپرسید.

بیوگرافی امیرسام نیازی

امیرسام نیازی کیست ؟

امیر سام نیازی جوانی جذاب و خوش استایل است که مدت هاست در صنعت مدلینگ و فشن فعالیت می کند و بسیار خوش اندام و خوش استایل است . او متولد سال 1369 می باشد و در تهران به دنیا آمده است همچنین در تهران زندگی می کند ، رشته او در دانشگاه حسابداری بوده است علیرغم علاقه ای که به این رشته نداشته اما به خاطر تصورات قدیم گذشته خانواده ها این رشته را مطالع کرد و لیسانس حسابداری دارد. بعد از اتمام دانشگاهش و گرفتن لیسانس او دیگر این رشته را ادامه نداد و وارد صنعت مدلینگ شد که به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی آن را دنبال کرد و یکی از مدل های موفق و معروف مرد ایرانی شناخته شده می باشد.

امیرسام نیازی کیست ؟

قدو وزن امیر سام ؟؟

امیر سام نیازی یکی از پسران خوش تیپ و خوش استایل حرفه خود به حساب می آید که قد او 185 سانتی متر می باشد همچنین وزن او نیز 77کیلو گرم است که قد و وزن بسیار ایده آل می باشد ، همین ویژگی او را در این حرفه بسیار مشهور و موفق ساخته است. او علاوه بر کار مدلینگی که انجام میدهد بسیار ورزشکار است و ورزش را به صورت حرفه ای انجام می دهد همچنین استعداد دیگری که امیر سام دارد نوازندگی گیتار و صدای زیبایش است که در ادامه بیشتر راجبش توضیح خواهیم داد .

 

قدو وزن امیر سام ؟؟

امیر سام نیازی به همراه امیرحسین نامدار و دیگر مدل های ایرانی

 

رابطه ملیکا تهامی و امیر سام نیازی حقیقت داشت ؟؟

امیر سام نیازی  مدلی معروف و مانکن پرطفدار ایرانی می باشد، که تا به الان حاشیه های بسیاری را در پی داشته است. به طوری که در مورد رابطه او و ملیکا تهامی یا همان مینیکا که در اینستاگرام به قد کوتاهش معروف است بحث ها و عکس های جنجال برانگیز بسیاری صورت گرفته است. این دو فرد معروف در دنیای مجازی که به رابطه با یک دیگر و منتشر شدن عکس و فیلم هایشان متهم بودند ،  در مجالس و کت واک های بسیاری با همدیگر و در کنار همدیگر دیده می شدند. اما هیچکدام از این اتفاق ها دلیلی بر رابطه نزدیک امیر سام و ملیکا نبود تا اینکه هردو آن ها در صفحه اینستاگرام خود از رابطه خود متن و عکسی به اشتراک گذاشتند و با اینکار شایعه ها تا حدی درست از آب درامدند.

رابطه ملیکا تهامی و امیر سام نیازی حقیقت داشت ؟؟

البته که لازم به ذکر است اغلب شایعه ها و چالش های به وجود آمده که پشت سر این دو مدل مشهور موجود بود به دلیل عدم رد و یا تکذیب این شایعه ها می باشد زیرا آن دو نه آن را تکذیب کردند نه گفتن دروغ است و ما با هم همکار هستیم به شکلی که انگار این دو مدل معروف ایرانی، در این بازی خود نیز مقصر هستند و با انتشار عکس هایشان در صفحه خود به این شایعات نیز دامن زدند. به همین علت می باشد، که در بسیاری از سایت ها و صفحات مجازیرابطه  این دو نفر را با همدیگر درست می دانستند. همینطور که گفتم  عکس های بسیاری از امیر سام و ملیکا در فضای مجازی و در سایت ها موجود است و رابطه آن ها با یکدیگر نیز درست بوده و با هم رابطه داشتند به شکلی که این دو مدل معروف اینستاگرام  نیز در صفحه شخصی اینستاگرام خود با منتشر کردن عکس های دو نفره بر این شایعه ها تاکید کرده اند.امیر سام نیازی که یک مدل جذاب و با استعداد ایرانی است، از اندام و همچنین صدای خوبی نیز برخوردار می باشدهمچنین او نوازنده گیتار تست که به گفته ملیکا آن را دلی میزند. طرفداران  این مدل جذاب ایرانی پر حاشیه، علاقه بسیاری به بیان اتفاق های زندگی شخصی او روابط و همچنین حاشیه سازی دارند به طوری که درباره رابطه های او و افرادی که با آن ها در رابطه بوده است، بحث های بسیاری موجود است. این در شرایطی است، که خبر هایی حاکی از رابطه او با دختری به نام مینیکا منتشر شده است. این خبر ها نشان دهنده آن است، که امیر سام رابطه های عاطفی بسیاری نیز داشته است.

 

رفاقت امیر سام و امیر حسین نامدار

امیر سام و امیر حسین با هم در عرصه مدلینگ آشنا شده بودند و هردو در فشن و مدلینگ فعالیت داشتند که در عکس هایی که مشاهده می کنید حضور آن ها کنار هم و کار کردنشان با هم را گویاست ، اما پس از مدتی رابطه آن ها باهم بد می شود و دوستی آنها نیز پایان می یابد طوری که علت آن را خیانت به رفاقت می گویند که در ادامه راجب آن نیز برایتان توضیح خواهم داد.

رفاقت امیر سام و امیر حسین نامدار

ماجرای بهم خوردن دوستی امیر سام نیازی و امیر حسین نامدار

امیر سام سال های زیادی از زندگی روز مره خود را صرف حرفه و عشق خود کرده است به شکلی که در مسیر رسیدن به مدلینگ های برتر جهانی و به دست آوردن تمامی فاکتور های مورد لازم فشن بسیار تلاش است. لازم به ذکر است امیر سام نیازی و امیر حسین نامداری همکاران یکدیگر بودند که جوانان بسیار پر طرفدار و حاشیهای نیز می باشند ، که این دو دارای حاشیه ها و چالش های بسیاری نیز می باشند. امیر سام رفیق ها و همراهان زیادی را در زندگی خود داشته است و امیر حسین نامدار نیز یکی از آن ها بوده است. اما امیر سام نیازی پر حاشیه، کلی جنجال و چالش برایش به وجود امد که بی شمار بودند که یکی از آن ها ماجرای بهم خوردن رفاقتش با امیرحسین یر دختری به نام ملیکا بود به شکلی که حواشی بسیار پیچیده ای پشت سر او دیده در این باره گفته شد ،  امیر سام به خیانت به رفیق خود متهم شد. این خبر  مثل بمب در فضای مجازی سرو صدا به پا کرد. به طوری که دوست صمیمی و همکار قدیمی او امیر حسین نامدار که خود او هم  از طرفداران خوبی برخوردار می باشد، امیر سام را متهم خیانت به رفاقتشان کرد. این اتهام در تمام فضای مجازی مثل بمب ترکید و به شکلی که امیر حسین نامدار ادعا کرده بود، که امیر سام با دوست دختر او ملیکا تهامی رابطه داشته است آن هم در شرایطی که از عشق و علاقه بین آن ها با خبر بوده است که این حواشی شرایط بدی را برای امیر سام به وجود آورد و دوستی او با امیر حسین نیز به هم خورد.

 

حرفه اصلی امیر سام نیازی چیست منبع درآمد او از کجا است ؟؟؟

حرفه اصلی امیر سام نیازی مدلینگ و فشن می باشد که با برند فیکانو به عنوان مدل قرارداد داردهمچنین برند های دیگری که قرداد سالیانه با آن ها بسته است. امیر حسین نیازی همچنین در کنار کار مدلینگ که حرفه اصلی اوست کار ، تبلیغات اینستاگرامی که این روز ها در پیج بسیاری از افراد معروف مشاهده میکنید از این طریق پول زیادی را کسب می کنند و با بت هر پست و استوری هزینه ای را دریافت می کنند ، با اشتراک ویدئو در یوتیوب خود نیز از طریق ویو بالا درآمد کسب می کند ، همچنین  خوانندگی و نوازندگی نیز می کند و تمامی این فعالیت های او  باعث کسب درآمد او می باشند حتی اگر یک روزی کار مدلینگ را هم کنار بگذارد منبع درآمد او همیشگی است و بیکار نمی ماند و با انتشار آهنگ شوخی نیست خود با استقبال بسیاری از طرفداران خود رو برو شد و همین انگیزه ادامه دادن او در حرفه خوانندگی نیز شد. امیر سام در صفحه اینستاگرام خود هر از گاهی پستی از کارهای دلی که برای هواداران خود به صورت زنده و نوازندگی گیتار به اشتراک می گذارد ، او همچنین با مهدی مدرس اهنگی به نام قبلیا منتشر کرد. صفحه اینستاگرام او 330 کا فالور دارد و عضو گروه موسیقی 4 باند می باشد که طرفداران زیادی دارد که با صدای دلنشین این مدل جذاب ایرانی هواداران این گروه را بسیار کرده است.

حرفه اصلی امیر سام

 

سوالات متداولی که شما پرسیدید را نیز جواب داده ایم و در انتها اگر دوباره سوالی داشتید بپرسید تا پاسخ آن داده شود.

امیر سام متولد چه سالی است ؟؟

امیر سام نیازی متولد 1369 است که در شهر تهران به دنیا آمده و زندگی میکند.

امیر سام به چه کسانی در ارتباط بوده است ؟؟

او با ملیکا تهامی ، حیات خلوت فریناز فتحی و دیگر شاخ های مجازی در رابطه بوده است.

شغل اصلی امیرسام نیازی چیست ؟؟

شغل و حرفه اصلی او مدلینگ و فشن و خوانندگی در گروه 4باند می باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *