آریا کیوکسر کیست ؟

آریا کیوکسر کیست ؟

سایت اب کرین تقدیم میکند

آریا کیوکسر کیست ؟

این روزها وب سایت یوتویب ، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و یکی از علت های آن وجود افرادی می باشد که در سرگرم کردن کاربران این وب سایت نقش مهمی را ایفا می کنند. یکی از بهترین و معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی آریا رحمتی می باشد که معروف به آریا کیوکسر می باشد و زاده شهر تهران است. در این مقاله سعی ما بر آن است تا شما را بیشتر با این یوتیوبر قوی و پرطرفدار آشنا کنیم چرا که در حال حاضر آریا رحمتی یکی از افراد موفق در این زمینه محسوب می شود و کاربران زیادی به دنبال این هستند تا از رمز و رازهای موفقیت های او بدانند. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم آریا کیوکسر کیست و در حال حاضر مشغول به انجام چه فعالیت هایی می باشد.

بیوگرافی آریا کیوکسر

آریا رحمتی متولد سال 1375 در شهر تهران می باشد که اصالت او به شهر زیبای اصفهان برمیگردد و در حال حاضر همه او را با نام مستعارش ، آریا کیوکسر می شناسند. آریا یک یوتیوبر معروف ایرانی است که موفقیت حاصل سالها تلاش و زحمت بوده است و در واقع می توان گفت که یک شبه به این شهرتی که الان دارد نرسیده است چرا که او در زندگیش با سختی های زیادی رو به رو بوده است و با تلاش و پشتکار فراوان توانسته به جایگاهی که الان دارد برسد. آریا اولین کار خود در یوتیوب را در سال 2011 آغاز نمود و با بارگذاری فیلم بازی و مقایسه کنسول موفق شد تا به محبوبیت خوبی برسد و تا الان حدود 700 فیلم در مورد واکنش ، بازی های ترسناک ، ولاگ های مختلف در کانال یوتیوب خود دارد. آریا کیوکسر علاوه بر یوتیوبر موفق بودن ، یک بازیکن عالی نیز می باشد و در چندین تورنمنت بازی ایران برنده شده است اما این آغاز محبویتش نبوده بلکه زمانیکه شروع به بارگذاری پیمایش های LETS PLAY در کانال یوتیوب خود کرد ، با واکنش های زیادی روبرو شد و این سرآغاز جلب توجه های مخاطبان و افزایش تعداد کاربران کانال یوتیوبش شد.

بیوگرافی آریا کیوکسر

آریا کیوکسر و برادرش پارسالیپ

آریا کیوکسر برادری به نام مستعار پارسالیپ دارد که یک خواننده رپ معروف ایرانی می باشد و زمانیکه در حال مشغول بازی های ویدئویی بود در یکی از پخش زنده های خود بالای 50 میلیون تومان کمک مالی جمع کرد و تمام پول را به افراد قربانی سیل در سیستان و بلوچستان اهدا کرد. آریا بسیار قدردان برادر بزرگتر خود می باشد زیرا اولین بار برادرش بود که به او پیشنهاد ساخت ویدئو گیمینگ و انتشار آن در یوتیوب را داد و در واقع این فکر خلاقانه و ایده پارسا موجب شد تا کار آریا در یوتیوب شروع شده و با گذر زمان و تلاش و پشتکارش به موفقیت و محبوبیت در بین کاربران این وب سایت برسد.

آریا کیوکسر و برادرش پارسالیپ

اولین ویدئو آریا کیوکسر چه بود ؟

آریا کیوکسر یکی از موفق ترین افراد ایرانی در پلت فرم یوتویب می باشد که با وجود کمبودها و سختی های فراوان توانست به شهرت خوبی برسد و در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب می باشد. او با سخت ویدئو های بسیار در کانال یوتیوب خود توانست توجه مخاطبان و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری را به خودش جلب کند. اولین ویدئو آریا رحمتی یا همان آریا کیوکسر معروف در مورد مقایسه دسته های دو کنسول پی اس فور و ایکس باکس وان بوده است و هیچ وقت فکر نمی کرد که تا این حد مورد استقبال افراد قرار بگیرد. آریا می گوید که این ویدئو را خودش با گوشی ضبط کرد و بعد از آن شروع به ادیت کردن آن نموده است. این یوتیبر جوان کار خودش را از هیچ و به قول معروف از صفر شروع کرده و هیچ تجهیزات حرفه ای نداشته و کارش را فقط با یک گوشی ساده شروع کرده است. در نتیجه این نشان دهنده این است که شما برای رسیدن به شهرت و موفق شدن در همان ابتدای مسیر نیاز به تجهیزات تخصصی و حرفه ای ندارید بلکه مانند آریا می توانید از صفر شروع کرده و کم کم تجهیزات خود را تکمیل کنید. آریا رحمتی الکوی خوبی است برای جوانانی که علاقه مند به کار کردن در زمینه گیمینگ هستند و حتی می توان به عنوان یک کار ثابت به آن نگاه کرد چرا که درآمد خوبی هم دارد و نیاز نیاز دچار استرس و نگرانی شوید.

اولین ویدئو آریا کیوکسر چه بود ؟

مشکلات آریا کیوکسر برای ساخت ویدئو در ایران چه بوده است ؟

متاسفانه در چند وقت گذشته درآمد یوتیوبرهای ایرانی کاهش پیدا کرده است و در مواقعی شاهد مشکلاتی برای یوتوبرهای ایرانی در ساخت و بار گذاری ویدئو هایشان بوده ایم. آریا کوکسر در ابتدای مسیر خود به دلیل وجود تحریم ها با موانعی در بارگذاری ویدئوهایش روبه رو بود و همین دلیلی برای مهاجراتش به کشوری دیگر شد. با وجود این مسائل و مشکلاتی که آریا داشت او از سعی و تلاش برای رسیدن به خواسته هایش دست نکشید و این مشکلات از پشتکار او چیزی کم نکرد و حتی باعث شد تا به راه خود با قدرتی بیشتر ادامه دهد و به موفقیتی که دلش میخواست برسد.

مشکلات آریا کیوکسر برای ساخت ویدئو در ایران چه بوده است ؟

رمز موفقیت آریا کیوکسر

در وهله اول باید گفت ، پافشاری و متمرکز بودن آریا بر روی اهدافی که در ذهن خود می پروراند یکی از علت های موفقیت او بوده و دیگر اینکه مشاوره به موقع برادر بزرگش هم بی تاثیر نبوده است. در جای دیگر بعد از تمام زحمت ها و با آغازی ساده در ساخت ویدئو ها ، شاید بزرگ ترین موفقیت آریا کیوکسر داشتن طرفداران خوب و عالی در بین گیمرهای ایرانی باشد. ویدئو های با کیفیتی که او می سازد ، همراه با اخلاق خوبی که در برخورد با کاربران کانالش دارد ، باعث شده است تا در بین هوادارانش محبوب باشد و همچنین با داشتن 120 هزار ساب اسکرایبر ایرانی باعث شده لوح نقره ای یوتیوب را دریافت کند که این لوح تنها به یوتیوبرهایی که بیش تر از 100 هزار سای اسکرایببر دارند از طرف یوتیوب دادهمی شود.

رمز موفقیت آریا کیوکسر

سوالات متداولی که ممکن است برای شما پیش بیاید.

آریا کیوکسر کجا ساکن است ؟

آریا رحمتی ، شناخته شده با اسم آریا کیوکسر در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می کند ، ازدواج نکرده و با یکی از یوتیوبرهای دختر ایرانی زندگی می کند. این دو ویدئوهای مشترک بسیاری را باهم ساخته و به نمایش گذاشته اند.

آیا در اینستاگرام هم فعالیت دارد ؟

آریا کیوکسر برای تولید محتوا چقدر زمان صرف می کند ؟

طبق گفته خود آریا ، او تمام تلاشش را برای ساخت ویدئوهای پر محتوا ، با معنی و با کیفیت می کند تا بتواند نظر مخاطبانش را جلب کند و معمولا حدود 1 تا 2 ساعت از روز را صرف تولید محتوا می کند.

آریا کیوکسر برای تولید محتوا چقدر زمان صرف می کند ؟

آیا در اینستاگرام هم فعالیت دارد ؟

بله ، آریا کیوکسر در اینستاگرام هم فعالیت می کند و تا امروز 550 پست گذاشته است و 1 میلیون دنبال کننده دارد.

سوالات متداولی که ممکن است برای شما پیش بیاید.

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *