کوثر عزیزی کیست؟

کوثر عزیزی کیست؟

سایت اب کرین تقدیم میکند

کوثر عزیزی کیست؟

امروزه یکی از بهترین منابع درآمد در دنیا، بازی کردن گیم ها و استریم کردن آن از شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و توییچ می باشد. این سبک از درآمدزایی در ایران ابتدا خیلی رایج نبوده ولی در چند سال اخیر توانسته است جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و به یکی از بهترین منابع کسب درآمد تبدیل شود. در بین افرادی که در این صنعت مشغول به کار هستند پسران فعالیت بسیار گسترده ای دارند ولی در چند وقت اخیر دختران نیز وارد این عرصه شده و توانسته اند موفقیت های چشمگیری کسب کنند. یکی معروف ترین استریمرهای دختر ایرانی که در چند سال اخیر خیلی محبوب شده است کوثر عزیزی است که با القابی همچون تاکسیک گرل، ننه سوتی ایران و ننه بیلدر ایران نیز شناخته می شود. در این پست ما قصد داریم در این پست نگاهی ویژه به زندگی این استریمر مشهور انداخته و ابعاد مختلف زندگی او را مورد بررسی قرار داده و مشخص کنیم کدام عوامل در موفقیت او تاثیر گذار بوده اند. اگر قصد داریم با سبک زندگی او بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نام کوثر عزیزی
حرفه و علت شهرت استریمر و گیمر
قد 165 سانتی متر
وزن 59 کیلوگرم
رنگ مو قهوه ای
رنگ چشم قهوه ای
سن متولد بهمن سال 1373
روابط و ازدواج ازدواج نکرده است
محل زندگی ترکیه
خالکوبی
عمل زیبایی بله- بینی

کوثر عزیزی کیست؟

بیوگرافی کوثر عزیزی ؟

کوثر عزیزی متولد یکم بهمن سال 1373 در یک خانواده کرد زبان در شهر تهران به دنیا آمد که به دلیل اینکه پدر و مادر او هر دو مسلط به دو زبان کردی و فارسی بودند ، کوثر نیز همانند والدینش به طور کامل هر دو زبان را آموخت. کوثر از همان دوران کودکی دختری پر شور و پر انرژی بود. یکی از علایق کوثر میکاپ آرتیست شدن بود و با گذشت زمان این علاقه به اولویت دومش تبدیل شد ، چرا که فعالیتش در یوتیوب را بیشتر دوست داشت. کوثر عززیز در دانشگاه رشته مهدسی معماری خواند و مدرک لیسانس خود را در همین رشته اخذ نمود.

کوثر عزیز با نام هنری تاکسیک گرل در یوتیوب فعالیش را آغاز نمود و شروع به تولید محتوای سرگرمی در کانال شخصی خودش شد و کم کم توانست از این راه مخاطب و دنبال کنندگان زیادی را به دست بیاورد و با گذشت زمان به شهرت برسد و جز برترین بانوان یوتیوبر ایرانی شود ، همچنین عده ای او را اولین دختر استریمر ایرانی می شناسند.

بیوگرافی کوثر عزیزی ؟

آغاز فعالیت کوثر عزیزی

تاکسیک گرل ، از زمانی که فقط چند سال داشت علاقه زیادی به کامپیوتر ، بازی های کامپیوتری ، موبایل داشته است و همین شدت علاقه او وجب شد تا زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد ، وارد عرصه گیم و استریمر در فضای مجازی و یوتیوب شود. او همیشه آرزو داشته که یک گیمر بزرگ و موفق شود و برای رسیدن به این خواسته اش نیز بسیار تلاش کرد. کوثر عزیزی در حال حاضر یکی از استریمر های موفق در یوتیوب است و طبق گفته خودش این موفقیت را مدیون برادرش می باشد ، زیرا او باعث رسیدن کوثر به این خواسته اش شده است. کوثر عزیزی در کانال یوتیوب خود فعالیت بالایی دارد و هر روز به انتشار ویدئوهای استریم و گیم مشغول است. علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند به کانال شخصی او مراجعه کنند و آخرین ویدئوها و عکس های او را تماشا کنند.

آغاز فعالیت کوثر عزیزی

کوثر عزیزی کجاست ؟

کوثر عزیز در شهر تهران متولد شد و تا مقطع لیسانس در ایران بود ، اما بعد از اینکه مدرک خود را دریافت نمود دیگر به درس خواندن ادامه نداد و مشغول گیم و گیمری شد. کوثر برای اینکه بتواند در مسیر خود ، آزادانه تر قدم بردارد و با محدودیتی رو برو نباشد تصمیم گرفت تا از ایران خارج شود. تاکسیک گرل در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است اما خیلی دلش می خواهد که اقامت دو کشور کانادا و امریکا را نیز داشته باشد و در این کشور ها زندگی کند. او به هیچ عنوان دوست ندارد که دوباره به ایران برگردد  فعلا کشور ترکیه را برای سکونت خود انتخاب کرده است.

کوثر عزیزی کجاست ؟

رابطه تاکسیک گرل با آریا کئوکسر رابطه ای عاشقانه است ، این را می توان به وضوح در پیج های شخص این دو در اینستاگرام مشاهده کرد. عکس هایی که با هم منتشر می کنند ، فیلم ها و لایوهای مشترکی که باهم دارند همگی نشان دهنده رابطه ای صمیمی و عاشقانه می باشد. آریا نیز یکی از استریمر بازهای موفق می باشد که عده ای موفقیت او را دلیل بر رابطه و ویدئوهای مشترکش با کوثر می دانند.   در حال حاضر کوثر و آریا باهم در یک خانه زندگی می کنند و عکس های مشترکی باهم در پیچ هایشان منتشر می کنند.

 

رابطه تاکسیک گرل با آریا کیوکسر

 

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *