دیوا پارسا کیست ؟ 

دیوا پارسا کیست ؟ 

سایت اب کرین تقدیم میکند

دیوا پارسا کیست؟

چندی پیش پویان مختاری ، خواننده معروف رپ در استوری صفحه شخصی خود یعنی اینستاگرام ، از دیوا پارسا نام برد و نوشت : صفحه اینستاگرام خواهر ریحانه پارسا! او در استوری خود آدرس پیج را نیز تگ کرد و در واقع از دنبال کنندگان خواست تا صفحه دیوا پارسا را دنبال کنند و این استوری به نوعی تبلیغ برای صفحه اینستاگرام دیوا پارسا که بتواند تعداد دنبال کنندگان خود را بالا ببرد. اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است و اصلا دیوا پارسایی وجود ندارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جمع آوری شده در این زمینه را در اختیارتان قرار دهیم.

دیوا پارسا کیست؟ 

دیوا پارسا خواهر ریحانه پارسا

چندی پیش بعد از اینکه پویان مختاری در یک استوری به تبلیغ پیج دیوا پارسا پرداخت و اعلام کرد که این پیش متعلق به خواهر ریحانه پارسا میباشد ، افراد زیادی به دنبال کردن این صفحه اقدام نمودند. اما بعد از اینکه به پیج تگ شده در صفحه پویان مختاری مراجعه کردند ، متوجه شدند که این صفحه متعلق به خود ریحانه پارسا است و به نظر می رسد بعد از اینکه ریحانه پارسا پیج اصلی اش را بست حالا چندین صفحه در اینستاگرام ایجاد کرده که پیج دیوا پارسا یکی از این صفحات می باشد.

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد اول اسفند سال ۱۳۷۷  بعد در تهران میباشد.  ریحانه در رشته نمایش از هنرستان تئاتر دیپلم گرفت. او بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر می باشد. ریحانه پارسا بسیار بلند پرواز است و در کنار حرفه بازیگری عکاسی و مدل این نیز علاقه مند می باشد.  همچنین علاقه زیادی به حیوانات دارد و حتی یک گربه خانگی پسر نیز دارد.  پدر ریحانه پارسا شغل آزاد و مادرش خانه دار است ریحانه دو خواهر کوچکتر از خود نیزدارد.  ریحانه پارسا از همان دوران کودکی علاقه مند بوده و اطرافیان بازیگری را در وجودش دیده بودند. او در سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و به علاقه اش ادامه داد و تلاش کرد تا به صورت جدی تری به آرزوی دوران کودکی خود برسد.

ریحانه پارسا 

ریحانه پارسا چگونه به شهرت رسید؟

زمانی که ریحانه پارسا تنها بیست سال داشت ، در سال ۱۳۹۷ در سریال پدر بهرنگ توفیقی کارگردان این مجموعه بود در نقش لیلا حضور پیدا کرد و توانست این نقش را به خوبی ایفا کند و خوش بدرخشد و به یک مرتبه به شهرت عجیبی برسد. از دیگر بازیگران مشهور ترین سریال می توان به  مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، بیژن امکانیان و سینا مهراد اشاره کرد. ریحانه پارسا با بازی در کنار این بازیگران با تجربه و معروف ، بسیار دیده شد ، هرچند انصافا هم در نقش لیلا توانست به خوبی از عهده کارش بر بیایید و نظر کارگردان دیگر را نیز به خود جلب کند. برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت ریحانه پارسا پذیرفته شد. او در یک مصاحبه گفت : که بسیار خوشحال است و این انتخاب و پذیرفته شدن می تواند شروعی برای رسیدن او به آرزوهایش باشد. خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم. بعد از سریال پدر ، پیشنهادات بسیاری به ریحانه پارسا برای بازی در فیلم و سریال های مختلف شد اما او تصمیم گرفت به سمت تئاتر برای کسب تجربه روی بیاورد.

 

شایعه ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه ای کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بوده است. حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند اما طی چند ساعت متوجه شدند که این فقط شایعه و دروغ سیزده بود.

شایعه ازدواج ریحانه پارسا 

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی که یکی از بازیگران ایرانی می باشد ،اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند. ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش «اولئانا» در دی ماه 1398 شروع شد. اختلاف سنی این دو یکی از حاشیه های فضای مجازی بود زیرا ریحانه پارسا متولد سال 1377 با آقای مهدی کوشکی متولد 1359 یه اختلاف سنی 18 ساله دارند ، همچنین آقای کوشکی قبلا دو بار ازدواج کرده است. اما بعد از حدود ۶ ماه همه متوجه شدند که این دو باهم ازدواج نکرده اند بلکه فقط باهم هم خانه بودند و ازدواج آنها در واقع از نوع ازدواج سفید بوده است. البته باید ذکر کنیم که این ارتباط خیلی زود از هم پاشیده شد و این دو از هم جدا شدند. ریحانه پارسا بعد از مهاجرت در یک گفتگوی اینترنتی با مسیح علینژاد برای اولین بار افشا کرد که با مهدی کوشکی اصلا عقد هم نکرده است و گفت که ما مجبور شدیم برای این رابطه از لیبل ازدواج استفاده کنیم وباید صادقانه بگویم که  شناسنامه ام پاکه پاک است و هیچ اسمی در صفحه دوم شناسنامه نیست.

 

مهاجرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا مدت کوتاهی بعد از اینکه سریال پدر تمام شد ، شروع به انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف کرد که موجب بوجود آمدن جنجال و حاشیه های جد و فراوانی شد حتی حامد عنقا تهیه کننده این سریال در مصاحبه ای گفت : بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد! ریحانه بچه بود و بچگی کرد، دختر 18 ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ ماه برایش به وجود آمد، هر کسی این ظرفیت را ندارد.

مهاجرت ریحانه پارسا 

در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد. ریحانه بعد از سکونت در ترکیه تهدید کرد که اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود و این تهدید ها ادامه داشته باشد ، افشاگری می کند و همه چیزهایی که می داند و اتفاقاتی که در ایران برایش افتاده است را با جزئیات کامل بازگو می کند.

 

پیج اصلی ریحانه پارسا

یکی از شایعاتی که در مورد ریحانه پارسا در فضای مجازی پخش شده است این می باشد که او دائما پیج می سازد و بعد از اینکه تعداد زیادی دنبال کننده جمع آوری می کند ، پیج را می فروشد و انجام این کاربرای او یک منبع درآمد شده است. در حال حاضر پیج جدید او دیوا پارسا می باشد که پویان مختاری در استوری خود از دنبال کنندگانش خواست تا او را در اینستاگرام دنبال کنند. هرچند در ابتدا نگفت که این پیج برای ریحانه پارسا می باشد بلکه گفت پیج متعلق به خواهر ریحانه پارسا می باشد. قطعا بعد از این هم باید منتظر پیج جدیدی از ریحانه پارسا باشیم ، چرا که از قرار معلوم او دائما پیجش را تغییر می دهد و پیج ثابتی ندارد.

پیج اصلی ریحانه پارسا

فیلم ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا یکی از پر حاشیه ترین بازیگران خانم ایرانی می باشد ، چه زمانی که در ایران بود و چه الان که از ایران مهاجرت کرده است. حاشیه های او تمامی ندارد ، باید بگوییم در حال حاضربا حاشیه‌ای دیگر مواجه هستیم که شاید نباید آن را خیلی جدی بگیریم. احتمالا از این به بعد باید بگوییم: یکی از بازیگران معروف ترکیه‌ای حاشیه‌ساز شد. ریحانه پارسا با انتشار عکسی از اولین فیلمش بعد از مهاجرت با تیترهایی چون اولین فیلم ریحانه پارسا در ترکیه و فیلم جدید ریحانه پارسا در خارج خبر ساز شده است. هم اکنون گویا قرار است فیلم سینمایی آخرین نگاه به کارگردانی اشکان مستی ، بزودی منتشر شود. این فیلم اولین حضور ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران و حواشی آن محسوب می‌شود. بر اساس پوستر منتشر شده؛ او نام خود را به دیوا پارسا تغییر داده است. فیلم آخرین نگاه ترکیه ای به کارگردانی اشکان مستی در سکوت خبری ساخته شد. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که تصویربرداری فیلم سینمایی آخرین نگاه با حضور ریحانه پارسا به اتمام رسیده است. اشکان مستی جوان ایرانی که چند سال گذشته از کشور خارج شده بود اکنون پس از آشنایی با ریحانه پارسا یک فیلم نیمه بلند ساخت. ریحانه پارسا که پیش تر بازی او را در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف2: ارتش سری» و «گشت ارشاد3» دیده بودیم حال پس از گذراندن حواشی بسیار یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی آخرین نگاه با اسم جدید دیوا پارسا به‌شمار می‌آید.

فیلم ریحانه پارسا در ترکیه

در چند روز گذشته خبر اتمام تصویربرداری و اکران فیلم سینمایی آخرین نگاه در فضای مجازی پخش شد. فیلم ترکی اخرین نگاه قرار است در همین کشور به اکران دربیاید. اما هنوز خبری از تریلر فیلم آخرین نگاه با بازی ریحانه پارسا نیست. به محض انتشار تیزر فیلم آخرین نگاه ترکی می‌توانید آن را از همین مقاله دنبال کنید.

 

 کار سینمایی

 

  • خوب ، بد جلف:ارتش سری – 1399
  • کوسه – 1399
  • گشت ارشاد – 1399
  • رقصنده – 1399

 

کار تلویزیونی

 

 

فعالیت تئاتری

 

  • کروکی
  • فردریک
  • اولئانا
  • لیگ قهرمانان مرحله گروهی
  • هفت شهر عشق

 

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *