حامد تبریزی کیست ؟

حامد تبریزی کیست ؟

سایت اب کرین تقدیم میکند

حامد تبریزی کیست ؟

امروزه در سرتاسر دنیا مباحث طنز و کمدی بسیار مهم شده است به نحوی که بسیاری از هنرپیشه های محبوب آمریکایی مانند ویل اسمیت از طریق همین سبک و برگزاری استندآپ کمدی ها در دنیا مشهور شده اند. در ایران نیز به لطف محبوب شدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این افراد نیز توانسته اند محبوبیت بسیاری را برای خود دست و پا کنند. یکی از این افراد که در ایران بسیار محبوب شده حامد تبریزی است که به ساخت دابسمش و فیلم های طنز روی آورده است. او که به نوعی در ایجاد این کلیپ ها صاحب سبک نیز می باشد توانسته است در میان اقشار مختلف جامعه از جمله آذری زبان های کشور محبوبیت زیادی کسب کند. او که در یک خانواده آذری زبان دیده بر جهان گشود در طی 6 سال فعالیت هنری کارهای خنده دار و جذاب فراوانی را تولید کرده است. عمده تمرکز او بر روی روابط پدر و فرزند ، تمرکز بر کارهای لاتی ، معرفت در دوستی و نقش آفرینی به عنوان شرخر و مربی باشگاه می باشد. حالا در این پست ما قصد داریم برای شما از زندگی این شاخ اینستاگرامی بگوییم ، پس تا انتها با ما همراه باشید؛

حامد تبریزی کیست ؟

بیوگرافی حامد تبریزی

حامد تبریزی متولد سی ام تیر ماه سال 1372 می باشد وهمانطور که از اسم فامیل او مشخص است در یک خانواده آذری زبان که اصالتا تبریزی هستند به دنیا آمده است. حامد برادربزرگتری به نام مهدی تبریزی دارد که متولد سال 1369 می باشد. او از همان کودکی پسری شیرین زبان و بامزه بوده و علاقه ی بسیاری به خنداندن اطرافیان و شاد کردن آنها داشته است. حامد تبریزی در تبریز بد نیا آمده و در حال حاضر ساکن کرج است ، او در دانشگاه با رشته تکنولوژی خودرو مدرک لیسانس خود را دریافت نموده و دیگر ادامه تحصیل نداده است. ارتباط نزدیکی با برادر خود دارد و در تمام کارهایش با او همکاری می کند.

آغاز فعالیت حامد تبریزی

حامد تبریزی با ساخت کلیپ های طنز و دابسمش فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نمود و حالا به یکی از شاخ های بزرگ اینستاگرام و از چهره های معروف طنز در فضای مجازی تبدیل شده است. حامد با دابسمش های کمدی فعالیت خود را آغاز نمود و به مرور زمان با به روز شدن و ورود اپلیکیشن های جدید فعالیت خود را به صورت گسترده تری ادامه داد ، تا آنجا که توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و طرفداران خاص خود را داشته باشد. حامد شروع به ضبط کلیپ های بیشتر نمود و در تمام ویدئوهای او برادرش مهدی نیز با او همکاری می کند. این دو برادر در کنار هم ویدئو های طنز و فان ضبط می کنند و در پیج اینستاگرام خود به انتشار می گذارند.

آغاز فعالیت حامد تبریزی

حامد تبریزی حدود 2 میلیون و 300 دنبال کننده دارد و تا به امروز 95 پست از خود منتشر کرده است که محتواهای تمام پستهایی که تا امروز در پیج خود داشته است ، ویدئوهای فان و خنده دار است. اولین پستی که منتشر کرده است دابسمشی به همراه برادرش مهدی است که در واقع یک دابسمش ساده در داخل خودروست و با هم یک آهنگ را می خوانند. اما با گذشت زمان حامد تبریزی ویدئوهای به روز تری را در پیج خود منتشر نمود.

 

ازدواج حامد تبریزی

حامد تبریزی مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است اما مدتی شایعه شده بود که حامد ازدواج کرده و هنوز این خبر را منتشر نکرده است. در نهایت خود او اعلام کرد که اخبار منتشر شده تنها شایعه های فضای مجازی می باشد و او فعلا قصد ازدواج ندارد و خود را برای این مسئولیت مهم در زندگی آماده نمی بیند و امیدوار است که در زمان درست و با فرد مناسبش این اتفاق زیبا در زندگی اش رقم بخورد.

 

سریال زنگ آخر و حامد تبریزی

مدتی است که سریالی به نام زنگ آخر ساخته شده است و در بین کاربران فضای مجازی از محبوبیت خاصی برخوردار است . این سریال با همکاری او و برادرش همچنین افرادی مانند مهدی امینی ، محمد معماریان ، حمید آقا مشتی ، علی غفاری زاده فیلمنامه نویسی و ساخته شده است که داستان این سریال به این صورت می باشد که روایت گر دوران مدرسه و همکلاسی های یک کلاس درس با معلمشان است که با بازی چهره های جدید و همچنین با استعداد اینستاگرامی موجب شده این سریال با دیالوگ های خنده دار و حرکات بسیار جالب نمایشی برای مخاطبان جذاب شود.

سریال زنگ آخر و حامد تبریزی

کلیپ های حامد تبریزی را در کجا می توان دید ؟

ویدئوها و کلیپ های حامد و برادرش را می توانید در صفحه شخصی اش در اینستاگرام و همچنین در آپارات تماشا کنید.

 

آیا حامد تبریزی ازدواج کرده است ؟

خیر ، او مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است.

 

محل تولد حامد تبریزی کجاست ؟

حامد در تبریز به دنیا آمده و اصالتا آذری زبان هستند و هم اکنون در کرج ساکن است.

 

پیج اینستاگرام حامد تبریزی چیست ؟

صفحه رسمی او با نشانی hamedtabriziii در شبکه اجتماعی اینستاگرام قابل دسترس برای عموم می باشد.

حامد تبریزی چه مدت است که در فضای مجازی فعالیت می کند ؟

حامد حدود 5 سال می باشد که به صورت رسمی فعالیت خود را با انتشار دابسمش های از خود و برادرش آغاز نموده است.

 

محتوای پیج حامد تبریزی چیست ؟

ویدئو و کلیپ هایی که حامد منتشر می کند همگی در قالب محتواهای طنز و فان می باشد.

 

حامد تبریزی چند سال سن دارد ؟

حامد تبریزی متولد سال 1372 و بیست و نه ساله است.

 

حامد تبریزی غالبا در چه کاراکتری ایفای نقش می کند ؟

او بیشتر در نقش های که گنده لات و فردی با مرام است نقش های خود را بازی می کند.

 

آیا می توان حامد تبریزی را فردی موفق در فضای مجازی دانست ؟

بله ، در حال حاضر حامد یکی از شاخ های بزرگ صفحه اجتماعی اینستاگرام می باشد که طرفدار و دنبال کننده بسیاری دارد.

 

منبع درآمد حامد تبریزی از کجاست ؟

حامد تبریزی با ساخت فیلم های کوتاه و ویدئوهای بسیار دنبال کنندگان زیادی را در پیج شخصی خود دارد و همین موضوع باعث شده تا از طریق تبلیغات گسترده ای که در صفحه اش انجام می دهد ، منبع درآمد خوبی را برای خود ایجاد کرده است.

 

 

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *