بیوگرافی کیمیا خواننده

بیوگرفای کیمیا

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی کیمیابیوگرافی کیمیا خواننده

امروزه خوانندهای زن زیادی در ایران هستند که بخاطر ممنوعیت نمی توانند استعداد خود را شکوفا کنند. برخی از این زنان که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند به کشورهای خارجی سفر کرد و در این کشورها سعی در شکوفا کردن استعدادهای خود می کنند. هر چند با ورود تکنولوژی در جهان امروز کار را برای یافتن مکان هایی برای شکوفا کردن استعداد های مختلف راحت تر کرده است. بسیاری از زنان و مردان خواننده ایرانی بعد از ورود به کشورهای خارجی وارد گروه های موسیقی می شوند که از همه امکانات و همچنین شهرت در میان کاربران فضای مجازی برخوردارند. برخی از این افراد به جایگاه های بلندی در عرصه موسیقی دست پیدا می کنند.

 

کیمیا تاج زاده کیست؟

کمیا تاج زاد یکی از زنانی است که به جایگاه های بلندی در عرصه موسیقی و خوانندگی دست پیدا کرده است. این خواننده مشهور ایرانی در 28 مرداد سال 1379 در شهر تهران به دنیا آمد. کمیا تاج زاده که بسیاری از طرفدارانش او را به نام کمیا خواننده می شناسند از همان دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی داشت. کمیا از صورتی زیبا و معتدل و همچنین موهای مشکی و چشمانی سبز گونه بهره مند است و شاید همین امر نیز بر شهرت او سریع او در میان کاربران فضای مجازی افزوده باشد. کمیا خواننده قد بلندی دارد و قد او در حدود 173 سانتی متر می باشد. هر چند بسیاری معتقدند که او ازدواج کرده است و همسر او را علیشمس می دانند؛ اما این قضیه از طرف او و علیشمس رد شد. بنابراین خانم کیمیا خواننده تا کنون ازدواج نکرده است و فعلا مجرد زندگی می کند. کیمیا خواننده در نواختن گیتار بسیار حرفه ای عمل می کند و کار خود را نیز با گیتار شروع کرده است، او علاقه زیادی به والیبال دارد. کیمیا خواننده فعلا دانشجوی مقطع لیسانس رشته مهندسی معماری در دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.

بیوگرافی کیمیا

شهرت کیمیا تاج زاده

شهرت چیزی است تقریبا تمامی انسان های جهان می خواهند به آن دست پیدا کنند. امروزه تمامی کسانی که وارد اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می شوند در حقیقت تشنگان شهرت و ثروت هستند و بسیار کمی از این افراد به دنبال حقایقی دیگری هستند که فقط در وجود خودشان می گنجد. کیمیا تاج زاده و یا همان کیمیا خواننده از کسانی است که شهرت را در حقیقت وجودی خود و استعداد خود می داند و به هیچ وجه نمی خواهد مانند برخی از شاخ های اینستاگرام بیهوده به شهرت برسد؛ بلکه می خواهد در کنار پیشرفتش در زمینه فعالیت مورد علاقه اش به شهرت زیادی دست پیدا کند. بنابراین او تصمیم می گیرد راه موسیقی را که از همان دوران کودکی به آن علاقه داشت در پیش بگیرد و قدم های تکاپو و ترقی را یکی پی پس از دیگر بردارد. کیمیا خواننده برای کسب شهرت آهنگ های زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده است که اولین اثر خانم کیمیا تاج زده در سال 1397 به اسم (هوس عاشقی) منتشر شد و  این آهنگ سر و صدای زیادی را در فضای مجازی و در میان طرفداران این خانم خوش صدای ایرانی ایجاد کرد که در نوع خود بی نظیر بود. بنابراین آهنگ هوس عاشقی خانم کیمیا خوانند سبب شهرت او در میان طرفدارانش شد. کیمیا خواننده در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و هر روز به فالوورهای او افزوده می شود که این افراد همیشه صدای زیادی کیمیا خواننده را دنبال می کنند.

 

فعالیت هنری او

کیمیا خواننده زمانی که دوران دبستان و متوسطه خود را به پایان رساند در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک شروع به درس خواندن کرد. او فقط یک برادر کوچکتر از خودش نیز دارد و کیمیا خواننده فعالیت موسیقی خود را از سال 1384 زمانی که فقط 5 سال سن داشت شروع کرد. او اولین دوره های کاری خود را در همین سنین با ارف و بلز در آموزشگاه صدا و سیما آغاز نمود و سپس وارد سازشناسی پیانو شد. از همان دوران کودکی استعداد سرشار خود را در عرصه موسیقی به استادان و دوستان خود نشان داد. کیمیا خواننده زمانی که به سن 16 سالگی رسید وارد کلاس هی گیتار شد و در مدت چند ماه توانست به گیتار نیز تسلط پیدا کند. کیمیا پس از یادگیری کامل گیتار وارد کلاس های کاخن شد؛ ولی چون علاقه زیادی به این شیوه موسیقی نداشت خیلی زود از آن دلزده شده و دیگر آن را ادامه نداد. کیمیا خواننده بلاخره در سال 1397 و در سن 18 سالگی تصمیم گرفت پیانو را نیز بیاموزد و اجزای موسیقی را یکی پس از دیگری یاد بگیرد، او زمانی که با پیانو هم آشنایی پیدا کرد. تصمیم گرفت اولین آهنگ خود را اجرا کند و برای همین قضیه با علیشمس دست همکاری داد. این دو خیلی زود آهنگی را در فضای مجازی منتشر کردند  که طرفداران زیادی پیدا کرد. بطور کلی کیمیا خواننده نوازندگی را از سنین بسیار کم شروع کرد و خیلی زود توانست به زوایای موسیقی دست پیدا کند و خیلی سریع پله های ترقی را یکی  پس از دیگری طی نماید. استعداد چیزی است که چنانچه بر ملا شود خیلی زود صاحب خود را به جاهایی که حتی فکرش را هم می کرد می رساند. کیمیا خواننده خیلی سریع بلز و فلوت را آموخت و وارد حرفه موسیقی شد و سپس بعد از سازشناسی پیانو، همین ساز را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و همین ساز سبب شهرت بیش از حد او نیز شد. زمانی که 16 سال بیشتر نداشت رسما وارد عرصه موسیقی شده و شروع به خوانندگی و نوازندگی کرد. جالب است بدانید که خانم کیمیا به تمامی اجزای موسیقی علاقه خاصی دارد و همین امر سبب موفقیت او در تمامی عرصه های جذاب موسیقی شود. بنابراین کیمیا خواننده را به عنوان حرفه ای های گیتار و پیانو می توانیم به شما بیاوریم.

ارتباط کیمیا خواننده با علیشمس

کیمیا خواننده نیز مانند دیگر زنان و دختران ایرانی برای شکوفا کردن استعداد خود باید با یکی از دیگر از خواننده های حرفه ای کشورش همکای می کرد تا بتواند خود را نشان داده و قدرت صدا و توانایی اش را در میان مردم ایران برملا کند. بنابراین کیمیا خواننده تصمیم گرفت با علیشمس همکاری نماید و مسیر علاقه اش را در پیش گیرد. کیمیا خواننده از سن 17 سالگی با علیشمس خواننده مشهور و همخوان سابق مهدی جهانی شروع به همکاری کرد. علیشمس و مهدی جهانی در سال 1397 با هم دیگر همکاری خوبی داشتند و علیشمس در آهنگ های مهدی جهانی فقط او را هم خوانی می کرد و که بعد از مدتی از همدیگر جدا شدند و هم اکنون هر کدام به صورت جداگانه آهنگ می خوانند.

بیوگرافی کیمیا

علیشمس کیست؟

علیشمس در تاریخ 6 آذر سال 1366 در کشور انگلستان به دنیا آمد و او از خوانندگان معروف ایرانی سبک پاپ و رپ می باشد. علیشمس تحصیلات دانشگاهی خود را در یکی از دانشگاه های انگلستان به پایان رسانده است و در طی سال های اخیر به شهرت زیادی دست پیدا کرده که در نوع خود بی نظیر می باشد. بیشترین طرفداران آهنگ های او را نسل جوان و نوجوانان ایرانی تشکیل می دهد. علیشمس در پیج اینستاگرام خود فالوورهای زیادی دارد و بخاطر همین پیج اینستاگرام او تیک آبی خورده است. علیشمس نیز مانند کیمیا خواننده از همان دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت؛ ولی شاید در دوران کودکی زمینه شکوفایی این استعداد برایش میسر نشد. بنابراین به مرور زمان و با بالا رفتن سن وارد عرصه موسیقی شد. علیشمس زمانی که زمینه شکوفایی در عرصه موسیقی را پیدا کرد به صورت جدی تصمیم گرفت وارد موسیقی و خوانندگی شود. بلاخره او در سال 1387 فعالیت هنری و موسیقی خود را آغاز کرد و آهنگ هایی زیادی را در کنار خوانندگانی مشهوری مانند، ساسی مانکن، حسین مخته به انتشار رسانده است که همین امر سبب شهرت او در موسیقی نیز شد. زمانی که علیشمس وارد عرصه موسیقی شد در ایران رپ فارسی جایگاهی نداشت و کسی نیز علاقه ای به این نوع از سبک خوانندگی نداشتند و حتی بسیاری این سبک را قبول نمی کردند. زمانی که سبک رپ و هیپ هاپ در ایران گسترش پیدا کرد، خوانندگانی مانند علیشمس نیز مورد توجه قرار گرفت و روز به روز به شهرتش افزوده شد. علیشمس در زمان شهرت سبک رپ در ایران با خوانندگان، آهنگسازان، ترانه سارایان و تنظیم کنندگان زیادی نظیر مسعود صادق لو، مسعود جهانی، امیر مسعود، اردلان طعمه و ملانی همکاری می کرد و همین همکاری سبب شد علیشمس بیش از پیش به موسیقی و خوانندگی تسلط و مهارت پیدا کند و خیلی زود توانست به صورت کاملا مستقل وارد عرصه موسیقی شده و سپس آهنگ های خود را منتشر نماید. علیشمس در زمان همکاری خود با دیگر خوانندگان مشهور ایرانی آهنگ های زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده است که اکثریت مردم با آهنگ های او آشنایی دارند. علیشمس و ملانی در آهنگ های، (بارون بارید، آسمون آفتابیه ، فازت چیه ، من تنهام ، هم نفسم شو) با همدیگر همکاری داشته اند. همچنین آهنگ هایی که علیشمس با خانم کیمیا خواننده اجرا کرده است شامل، (هوس عاشقی ، برگرد خونه ، یه رویا ، تولد ، ثانیه ، تو رو نمیدونم) می باشند. بطور کلی علیشمس بعد از ورود به عرصه موسیقی فعالیت ها و همکاری های زیادی با دیگر خوانندگان و نوازندگان ایرانی داشته است و همین امر نیز سبب پیشرفت او در عرصه موسیقی گردید. از دیگر کسانی که علیشمس با آن ها روابط دوستانه خوبی دارد و همچنین در فعالیت های موسیقی خود فعالیت های زیادی داشته است می توانیم به هنرمندانی چون، ساسی مانکن، حسین مخته، مهدی جهانی، کیمیا تاج زاده، ملانی، مسعود صادقلو، اردلان طعمه، امیر مسعود، ستین اشاره نماییم.

 

کیمیا تاج زاده و آهنگ های او

کیمیا خواننده آهنگ های زیادی را در فضای مجازی از خود منتشر کرده است. او بانویی با استعداد و توانایی در عرصه موسیقی می باشد و همین امر نیز سبب افزایش طرفداران او شده است. آهنگ های خانم کیمیا خوانند شامل، طلسم، منو گذاشتی تنها، منو ببخش، همه اون روزا، یه رویا، تولد، برگرد خونه، گول عکسامو نخور، هدف می باشند. کیمیا در مورد آهنگ هایش می گوید؛ در موسیقی الگوی خاصی ندارم، و هدفم اینست که با آهنگام برای مردم خاطره سازی کنم و بتواند محبوب بمونم

 

اوقات فراغت کیمیا تاج زاده

تمامی انسان های مشهور بخشی از زندگی خود را صرف تفریح می کنند؛ زیرا نمی شود تمام عمر را فقط به سعی و تلاش در نوع حرفه خود گذراند، زیرا سبب دلزدگی و از کار خواهد شد. بنابراین اوقاتی را برای رفع خستگی و فراغت باید در نظر گرفت که افراد مشهور برای این اوقات خود برنامه هایی را در نظر دارند که بسیار جالب می باشد. خانم کیمیا خواننده در مورد اوقا فراغت خود می گوید؛  اوقات فراغت به دور از فعالیت در موسیقی نیستم، بیشتر موزیک گوش می دم و پیانو میزنم، به شدت هم به بازی های والیبال علاقه دارم و همیشه پیگیر هستم. کیمیا خواننده همچنین در مورد آرزوهایش این گونه می گوید؛ من نیز مانند تمامی خواننده ها آرزو دارم، چند آهنگ بسیار جذاب و خاطره ساز از من باقی بماند که بعدها در نبودنم مردمان سرزمینم به آن گوش داده و یاد مرا در خاطرشان زنده نگه دارند. کیمیا می گوید برای خواندن چنین آهنگی نهایت تلاشم را خواهم کرد.

 

کیمیا تاج زاده و اینستاگرام او

کیمیا تاج زاده نیز مانند بسیار از خوانندهای ایرانی پیجی در اینستاگرام دارد که عکس ها و آهنگ های خود را در آن قرار می دهد. اینستاگرام را می توانیم محل قدرت نمایی ها و به شهرت رسیدن های اکثریت افراد مشهور امروز بدانیم. پیج اینستاگرام خانم کیمیا تازج زاده از فالوورهای زیادی برخوردار است

 

 

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *