بیوگرافی کوروش زراندوز

بیوگرافی کوروش زراندوز

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی کوروش زراندوز

کوروش زراندوز در آبان ماه سال 1369 در تهران متولد شد. کوروش از همان دوران کودکی و نوجوانی ، پسری سر زنده و با انرژی بالا بوده است و طی روز فعالیت های بسیار بالایی داشته و در واقع به قول اطرافیانش یک جا بند نبوده و مدام در حال بدو بدو و فعالیت های دیگر بوده است. کوروش زراندوز که همه او را با نام مستعار کوروش توپیا می شناسند ، یکی از محبوب ترین سلبریتی و یوتیوبرهای معروف فارسی زبان می باشد. البته اگر بخواهیم صادق باشیم می توان علاوه بر یوتیوبر بودنش او را جزء بهترین استریمرهای ایران بدانیم که در شبکه های مجازی دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد.

امروزه یوتیوب به یکی از اپ های محبوبی تبدیل شده است که افراد زیادی برای سرگرم شدن و حتی یادگیری و آموزش از آن استفاده می کنند و همین امر باعث شده است تا بستر مناسبی شود برای افرادی که می خواهند مشهور شوند ، چرا که یوتیوب این کار را برای کاربران آسان کرده است. تنها کافی است دنبال کنندگان افراد از تعداد معنی که خود این اپ مشخص نموده است بیشتر باشد ، همچنین تعداد بالای بازدید کنندگان نیز حائز اهمیت می باشد. علاوه بر مشهور شدن ، یوتیوب درآمدی را برای این افراد در نظر می گیرد. پس با یک تیر می توان دو هدف را نشانه گرفت. با ما همراه باشید تا در این مقاله بیشتر در مورد این یوتیوبر ایرانی برایتان صحبت کنیم.

کوروش توپیا کیست ؟

کوروش توپیا نام برگزیده یا همان نام مستعار یوتیوبر جوان ایرانی است که نام اصلی اش کوروش زراندوز می باشد و در تهران متولد و بزرگ شده است. بعد از اینکه در رشته مهندسی معماری فارغ التحصیل شد و نتواست در شغل مناسبی کار خود را آغاز کند ، تمام تلاش خود را گذاشت تا فعالیت جدید را شروع کند که هم درآمد خوبی داشته باشد هم به انجام آن علاقه مند باشد. کوروش شروع به ضبط ویدئو های بامزه و خنده کرد و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب نمود اما به دلیل مشکلات ضبط ویدئو و تحریم در ایران تصمیم به مهاجرت گرفت و به امید ساختن زندگی بهتر از ایران رفت. لازم به ذکر است که کوروش در زمینه موسیقی فعالیت های مختلفی را داشته است و در گروه های مختلفی همکاری داشته است.

کوروش توپیا کیست ؟

رشته تحصیلی کوروش توپیا چیست ؟

کوروش توپیا یکی از یوتیوبر های فان ایرانی است که در خانواده ای مرفه به دنیا آمد که از همان دوران کودکی توجه خاصی به درس خواندن کوروش کردند و همین دقت و توجه آنها موجب شد تا او در درس هایش بهترین نمرات را کسب کند و با وجودی که او پسری پر انرژی بوده است ، اما همیشه در درس خواندن دست از تلاش بر نداشت و در دبیرستان رشته ریاضی فیزیک را انتخاب نمود و با توجه به علاقه اش به رشته های مهندسی و اینکه همیشه آرزو داشت مهندس شود ، بسیار تلاش کرد تا در نتیجه با کسب رتبه ای بالا در کنکور ، در شهر تهران در رشته مورد علاقه اش یعنی مهندسی معماری قبول شود.

کوروش پس از قبولی با کلی امید و آرزو نسبت به آینده ، وارد دانشگاه شد و طی تحصیل خود در دانشگاه با بهترین نمرات ، همیشه شاگرد اول و بهترین دانشجوی کلاس بوده است. کوروش بعد از اینکه مدرک لیسانس خود را دریافت کرد به دنبال کار گشت اما در هیچ کجا نتواست کار معقول و مرتبط با رشته اش را پیدا کند و این امر بسیار او را سرخورده کرد و طبق گفته خودش ، این دقیقا زمانی بود که قبولی در رشته مهندسی آرزوی خیلی ها بود اما نبود شغلی مناسب باعث نارضایتی او از این شرایط شد.

رشته تحصیلی کوروش توپیا چیست ؟

مهاجرت کوروش زراندوز

کوروش زراندوز بیشتر زمان خود را در ایران سپری نموده و تنها مدت کوتاهی می باشد که از ایران خارج شده است. مدتی بعد از آغاز فعالیت خود در فضای مجازی به دلیل وجود محدودیت های موجود در رسیدن او به اهدافش تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت و در ابتدا مدتی در کشور ترکیه ساکن شد اما بعد از مدتی با دختری به نام میا پلیز آشنا می شود و با نزدیک .و صمیمانه شدن رابطه اش با میا به کشور امریکا مهاجرت می کند وهم اکنون در همین کشور با میا زندگی می کند و فعالیت خود را به صورت روزانه و با ضبط و پخش ویدئو های جدید ادامه می دهد.

 

رابطه کوروش زراندوز و میا پلیز

کوروش زراندوز فعالیت خود را در عرصه موسیقی به عنوان گیتاریست در گروه های مختلفی آغاز نمود و او هم اکنون نیز عضو گروه دنگ شو و گیتاریست این  گروه می باشد. خشایار روانگر نیز از دیگر نوازندگان این گروه می باشد ودر یکی از اجرای هایش ، خواهر او نیز حضور داشت. خشایار در همان روز و بعد از اجرای خود کوروش را با میا آشنا می کند و در واقع مسبب اصلی شکل گیری رابطه صمیمی کنونی کوروش و میا ، خود خشایار می شود. هرچند رابطه این دو به مرور و با گذشت زمان شکل گرفت و اصلا در همان دیدار اول هیچ اتفاقی صورت نگرفت. با گذشت مدتی زمانی و تجدید دیدار ها علاقه ای میان این دو شکا می گیرد که کوروش در نهایت تصمیم می گیرد تا از میا درخواست کند و میا نیز قبول می کند. دلیل اصلی مهاجرت کوروش زراندوز به امریکا نیز میا پلیز می باشد.

در حل حاضر این دو از حضور در کنار هم بسیار خوشحال و راضی هستند و وجود ای رابطه شیرین را مدیون خشایار می دانند و بارها اعلام کردند که خشایار برای رسیدین این دو به هم کمک های بزرگی کرده است. این دو یوتیوبر جوانان از شرایط موجود و حال حاضر خود بسیار خوشحال هستند و در کنار یکدیگر فعالیت های موفقیت آمیزتری را دنبال می کنند.

رابطه کوروش زراندوز و میا پلیز

فعالیت کوروش زراندوز در فضای مجازی

کوروش زراندوز فعالیت خود را در گروه دنگ شو به عنوان گیتاریست آغاز نمود و در ابتدا فعالیتش در یوتیوب خیلی چشم گیر نبود اما بعد از آشنایی اش با میا پلیز و شکل گیری رابطه ای نزدیک با او ، کم کم تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبانش بالا رفت زیرا میا پلیز مت ها قبل در یوتیوب فعالیت داشته و در واقع جز اولین یوتیوبرهای زن ایرانی نیز می باشد. کوروش زراندوز با کمک میا و انتشار فیلم های مشترک طرفداران زیادی پیدا می کند و اکثر محتواهای ویدئوهایش فان و خنده دار است. طبق گفته خود کوروش ، درآمدش از یوتیوب به اندازه ای است که برای داشتن یک زندگی خوب در امریکا کافی باشد. او بعد از اینکه در یوتیوب توانست موفق شود ، با درخواست بسیار مخاطبانش صفحه ای در اینستاگرام باز کرد و هم اکنون در این صفحه اجتماعی هم فعال می باشد و عکس و استوری های بسیاری از فعالیت روزانه خود به اشتراک می گذارد.

 

فعالیت روزانه کوروش زراندوز چگونه است ؟

یکی از فعالیت هایی که انسان ها از ابتدای شروع روز انجام می دهند شستن دست و صورت به صورت کاملا عادی می باشد اما کوروش توپیا تمام کارهایش مانند ویدئوهایش خنده دار و شاید برای بعضی ها باورپذیر نباشد. در کمال شگفتی باید بگویم کوروش زمانی که از خواب بیدار می شود پاهایش را با جورابی که از قبل در پا دارد بر داخل سطل آبی می گذارد و با آب همان سطل صورتش را می شوید و از نظر او شستن صورت یکی از دشوارترین کارهای روزانه به حساب می آید و با این اقدام در همان ابتدای بیدار شدن او به انجام کارهای سخت غلبه می کند.

سپس با انتهای مسواک که از نظرش دردناک تر است مسواک می زند تا درد زندگی را از یاد نبرد ، برای صبحانه نان را با آب فراوان خیس می کند و می خورد. مهمترین قسمت فعالیت روزانه اش موسیقی است پس به سراغ گیتارش رفته و شروع به تمرین می کند. کوروش زمان زیادی را در روز صرف ضبط و همچنین ادیت و انتشار آن در فضای مجازی می کند. به دلیل اینکه با میا در یک خانه به صورت مشترک زندگی می کند مدت زیادی را با او می گذارند و حتی فیلم های مشترک زیادی را باهم ضبط کرده اند که بسیار طرفدار پیدا کرده است.

فعالیت روزانه کوروش زراندوز چگونه است ؟

  لایو خیریه کوروش توپیا و میا پلیز

کوروش توپیا و میا پلیز که هر دو جز معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی هستند ، برای انجام کارهای خیرخواهانه پیش قدم هستند و در یک اقدام لایوی در پیج میا انجام شد که در این لایو به دنبال جمع آوری کمک های مالی کاربران بودند که به مردم نیازمند در ایران برسانند. خوشبختانه طرفداران هر دو شخصیت در این لایو حضور داشتند و آن مقدار پولی که کوروش و میا مدنظر داشتند جمع آوری شد و همه را به افراد نیازمند در ایران کمک کردند. هرچند مبلغ قابل توجهی را خود کوروش و میا پرداخت کردند اما تنها هدف آنها اقدام به جمع آوری مبلغی بود که بتوانند با آن به افراد نیازمند یاری برسانند. پس از این کار افراد زیادی تحت تاثیر این حرکت این دو یوتیوبر معروف شدند و می توان گفت محبوبیت این دو یوتیوبر بیشتر از قبل نیز شد.

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *