بیوگرافی نازنین بهبودی

بیوگرافی نازنین بهبودی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی نازنین بهبودی

زهرا بهبودی تتورلوئی معروف به نازنین بهبودی خواهر نیلوفر بهبودی می باشد ، نازنین بهبودی متولد 18 آذر 1378 در بندر عباس می باشد نازنین اصالتا ترک می باشد و مادر او میانه ای و پدرش تبریزی است ،  نام شناسنامه ای او زهرا است اما از بچگی او را نازنین صدا میزنند و به همین نام معروف می باشد ، او مدل ایرانی می باشد که در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد همچنین در بدنسازی نیز بسیار حرفه ای تمرین می کند و مربی فیتنس می باشد که شاگردان آنلاین زیادی را نیز دارد. نازنین بهبودی دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی می باشد لازم به ذکراست که  همچنین مربی رسمی فدراسیون بدنسازی نیز می باشدبا ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا از بیوگرافی کامل او و شغل ، حرفه اش به صورت کامل آشنا شوید.

نازنین بهبودی چکاره است ؟؟

نازنین بهبودی که اخیرا چهره آشنایی نیز برای شما دارد خواهر نیلوفر بهبودی مدل ایرانی می باشد که تازگی نیز پسرش به دنیا آمده است که هردو خواهر در عرصه مدلینگ فعالیت می کنند. نازنین در کار مدلینگ در کشورهای ترکیه ، دبی و حاشیه خلیج فارس فعالیت دارد همچنین علاوه بر کار مدلینگ او مربی فیتنس و بدنسازی هم به صورت آنلاین هم حضوری می باشد و با ارائه تمرینات بدنسازی و رژیم غذایی شاگردان خود را به هیکل مورد علاقه یشان می رساند. او دارای مدرک مربیگری درجه 3 فیتنس ، مربیگری درجه 3 بدنسازی از فدراسیون ورزشی می باشد او همچنین کارگاه های مخصوص برنامه غذایی ، مکمل های کاهش وزن و چربی ، تغذیه و تمرینات مقومتی ، را نیز گذرانده است و مربی بسیار جوان و شاد و هدفمندی می باشد. نازنین در سمینارهای تخصصی تمرینات تی آر ایکس ، برنامه نویسی پیشرفته در بدنسازی و فیتنس ، تمرینات تخصصی شکم و پهلو نیز شرکت کرده است.

نازنین بهبودی چکاره است

وضعیت تاهل نازنین بهبودی

نازنین بهبودی در حال حاضر مجرد می باشد و تا به حال ازدواج نکرده است ، او لایف استایل مختص به خود را دارد و از تجربیات و روزمرگی هایش در اینستاگرام برای دنبال کنندگان خود همیشه پست و استوری می گذارد و تبلیغات نیز انجام می دهد. بچه ای که نازنین همیشه در استوری خود می گذارد میکائیل فرزند خواهرش نیلوفر بهبودی می باشد که حاصل عشق سینا و نیلوفر است و خود نازنین بچه ای ندارد و رابطه جدی نیز فعلا با کسی ندارد تمام تمرکز خود را روی ورزش و حرفه خود گذاشته است. نظر او در مورد پارتنر آینده اش مردی جنتلمن ، با وقار ، مهربان و خوش اخلاق است و معیارش فقط اینکه ورزشکار یا بدنساز باشد نیست و از روابط او تا به الان خبرهای تازه ای پخش نشده است فقط از روزمرگی ها و تبلیغاتی که در اینستاگرام می کند صحبت در میان است خیلی ها او را دختر افاده ای و لوس می دانند که سرتا پایش عمل است و هزینه های عمل هایی که انجام می دهد را نیز دوست پسرانش  می دهند اما او تا به حال عکسی با شخصی منتشر نکرده و از رابطه جدی اش با کسی نیز چیزی به اشتراک نگذاشته است بیشتر با دوستان خود و خواهرش می باشد.

وضعیت تاهل نازنین بهبودی

عمل جراحی نازنین بهبودی

نازنین بهبودی عمل های زیبایی روی چهره خود انجام داده است ، او بینی خود را عمل زیبایی کرده همچنین ژل لب و گونه نیز کرده است و علاقه زیادی به مدلینگ صورت دارد او زاویه فک جذابی زده که جذابیت چهرا اش را بسیار بیشتر کرده است. او هیچ عملی روی بدن خود انجام نداده است و تنها عمل هایی زیبایی است مدلینگ چهره و صورت اش می باشد. زیرا قبلا بسیار چاق بود و لاغر شده است همه فکر می کنند عمل کرده اما او با ورزش و رژیم به هیکل مورد علاقه خود رسیده است. علاه بر این ها او همیشه میگویدکه به علت چاقی زیادی که داشته و سپس لاغر شده اصلا پوستش شل نشده و عملی را نیز انجام نداده است و تنها با ورزش توانسته به اندام ایده آل خود برسد ، او 170قدش است و 70 کیلوگرم وزن دارد و بسیار از قد و هیکلش راضی می باشد.

عمل جراحی نازنین بهبودی

از بچگی تا مدلینگ شدن

نازنین بهبودی تا 12 سالگی 83 کیلوگرم وزن داشت و بسیار چاق بود تصمیم گرفت با ورزش و رژیم غذایی وزن خود را کم کند ، او همیشه به بقیه هم برای کاهش وزن توصیه میکند که سر خود رژیم های نا به جا نگیرند که باعث افتادگی و شل شدن پوست همراه با ریزش مو شدید خواهد شد ، برای همین بهترین کار زیر نظر یک مربی با تجربه و حرفه ای می باشد تا شما را در این راه همراهی کند تا بتوانید به صورت قاعده مند لاغر شوید و به خود آسیب نزنید. او بعد از لاغر شدن به حرفه مدلینگ نیز روی آورد نازنین از آن دسته دختر هایی می باشد که طرفداران خود را دارد که در کنار آن منتقدین خود را نیز داراست و تمامی مدل ها ادا و اطوارهای خودشون رو دارند و یکی از دخترانی می باشد که در اینستاگرام لایف استایل خود را دارد و از تجربیات خود برای دنبال کنندگانش بسیار صحبت می کند و مدلی پر طرفدار در وب و فشن ایرانی می باشد بسیار علاقه مند به ورزش می باشد و هرروز ورزش می کند و ورزش و تغذیه مناسب را همیشه به همراهان و دنبال کنندگان خود توصیه می کند.

 

روابط نازنین بهبودی با فوتبالیست های معروف ایرانی

چند وقت پیش خبر های از روابط نازنین بهبودی با یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس پخش شد که نازنین در صفحه اینستاگرام خود این خبر را رد کرد و گفت که دروغ می باشد و افراد سود جو برای جذب فالور این اخبار را پخش می کنند تا مردم را گول بزنند و اصلا رابطه این با آن شخص نداشته و ندارد. هچنین چند وقت بعد خبر دیگری آمد که او با یکی از بازیکنان تیم سپاهان که در دانشگاه او نیز درس می خواند رل زده است و استوری های عاشقانه ای برایش می گذارد و هدایایی که تصاویرش را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که باز هم گفت این خبر دروغ بوده ، همچنین آن هدایا را سینا دامادشان و خواهر و مادرش برای جشن گرفتن مدرک مربیگریش برایش تهیه کرده بودند تا اورا سوپرایز کنند و در آخر گفت که اصلا علاقه ای ندارد که با فرد فوتبالیست رل بزند چرا که معیارش چیز دیگری است و اصلا از حاشیه هایی که می سازند خوشش نمی آید.

روابط نازنین بهبودی با فوتبالیست

رابطه نازنین بهبودی با داوود هزینه

یک سری از پیج ها همه راجب رل زدن نازنین با داوود هزینه عکس هایی منتشر کرده بودند و از چت های آنان نیز عکس هایی را به اشتراک گذاشته بودند چون نازنین در حال رفت و آمد به دبی و ترکیه بسیار می باشد و اکثریت هم باور کرده بوند که درسته و دلیل ترکیه رفتن نازنین هم بخاطر همین است و بعدها میخواد همونجا زندگی کنه ، که این خبر کاملا دروغ بود و نازنین در صفحه خود فیلمی را منتشر کرد و لایو گذاشت و توضیح داد که او به علت کار مدلینگش است که مدام در سفر است و اصلا رابطه ای با اون شخص نداشته حتی یکبار هم او را ندیده و دوست دختر او همه میدانند که دختری به نام پارمیس می باشد. همچنین در لایو خود اعلام کرد که اصلا قصد مهاجرت ندارد و دوست ندارد خانواده خود را تنها بگذارد مخصوصا مادرش را که همه جوره پشتش بوده و اورا تشویق کرده تا به اهدافش یرسد این خبر را کاملا شایعه خبر دروغین دانست و اخطار داد به افرادی که بار دیگر اگر شایعه ای از او به دروغ پخش کنند شکایت خواهد کرد.

 

دستگیری او در پارتی های شبانه

خبری از دستگیری او و خوهرش در پارتی های شبانه ای که شرکت می کردند نیز منتشر می شد و رابطه نازنین با برادر علی حنفی دوست پسر نیلوفر  نیز منتشر شده بود که دو خواهر با دو بردادر در ارتباط هستند ، اما نیلوفر خیلی وقت بود که با علی مدل ایرانی که یک رگ عرب هم داشت بهم زده بود و در رابطه دیگری بود همچنین نازنین هم اصلا با برادر علی دوست نبود و اصلا با هم رابطه ای نیز نداشتند و تمامی این شایعات را افراد بیکاری که به دنبال پخش خبر های پوچ و بی محتوا بودند پخش می کردند تا کمی فالور جذب کنند و شروع به تبلیغات کنند.

دستگیری او در پارتی های شبانه

شغل دیگر نازنین بهبودی

نازنین بهبودی علاوه بر این که مربی بدنسازی می باشد و مشاوره رژیم غذایی می دهددر صفحه اینستاگرام خود از راه تبلیغات نیز کسب در آمد می کند و در ازای هر تبلیغی که در پست یا استوری خود به اشتراک بگذارد هزینه ای را دریافت می کند که هر تبلیغ را فقط 24 ساعت در پیج خود می گذارد و همچنین بلاگر نیز می باشد و دنبال ککندگان زیادی را دارد که بازدید پیجش را بالا برده است و چند کا فالور دارد.

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *