بیوگرافی سویل خیابانی

بیوگرافی سویل خیابانی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی سویل خیابانی

در دنیای مجازی شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که با اسم سویل خیابانی آشنا نباشد. سویل همسر سابق محسن افشاری است که در طی سال های اخیر سر و صداهای بسیاری را در شبکه های مجازی و اخبار صدا و سیما ایران ایجاد کرده است. سویل متولد اسفند 1369 از شهر تبریز است که در سال 1397 با مجری ، هنرپیشه و صداپیشه مشهور ایرانی یعنی محسن افشاری ازدواج کرده است. سویل خیابانی در یک خانواده هنرمند دیده بر جهان گشود ، او فرزند علیرضا خیابامی ترامه سرا و شاعر فارسی زبان است که بنا به گفته برخی با سالار عقیلی کارهای متعددی را به سرانجام رسانده است. سویل در لایو خود گفته بود که در ماه محرم و به صورت اتفاقی با محسن افشانی آشنا شده است و پس از آن به دلیل زیبایی چهره او عاشقش شده است. در حال حاضر  و پس از خبر جدایی این دو از یکدیگر حاشیه های جدیدی از سویل شنیده نشده است.

بیوگرافی سویل خیابانی

سویل خیابانی یکی از کسانی است که تلاش می کند با مد روز دنیا همگام باشد ، او در لایو خود اعلام کرده بود که علاقه زیادی به جنیفر لوپز دارد و عاشق برند ویکتوریا سکرت نیز می باشد که قصد دارد در عرصه فشن بلاگری فعالیت خود را دنبال کند. تمامی حاشیه های زندگی سویل به او رشد فعالیت های این دو چهره کمک می کرد تا اینکه در یک کلیپ تمامی داستان با مشکل مواجه شد و محسن افشاری روانه زندان شد.

نام و نام خانوادگی سویل خیابانی
همسر محسن افشانی
حرفه طراح لباس و فعال سابق اینستاگرام
متولد تبریز
سال تولد 1369
پدر علی رضا خیابانی
قد و وزن 170 و 59
وب سایت ندارد

زندگی سویل از آغاز تا طلاق

همانگونه که پیش از این نیز گفته شد سویل تیای خیابانی در سال 1369 در تبریز به دنیا آمد و مدرک کارشناسی روان شناسی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد. او علاوه بر رشته تحصیلی خود علاقه زیادی به مد و طراحی لباس دارد و بارهای اعلام کرده است که قصد دارد در این عرصه نیز فعالیت کند. او در محرم سال 1396 و در مراسم محرم به قول خودش با پسر خوش تیپ و مشهوری به نام محسن افشاری آشنا می شود که نتیجه آن یک ازدواج پر حاشیه و لاکچری می شود.

محسن که در سینمای ایران به عنوان پسر قرآن خوان و معصومی شناخته می شود که به دلیل چهره معصومانه اش در نقش های این چنینی موفقیت های بسیاری کسب کرده است. این دو پس از ازدواج فعالیت های خود در فضای مجازی را افزایش دادند به نحوی که این بخش تبدیل به اصلی ترین فعالیت این دو نفر شد.

زندگی سویل از آغاز تا طلاق

سویل از خانواده ای بسیار هنرمند و فرهنگی می آید که البته خود او نیز در عرصه طراحی لباس نشان داد مقداری از این هنر خانوادگی به ارث برده است. پدر سویل یکی از صنعتگران شناخته شده در شهر تبریز است که بسیاری از افراد او را می شناسند. علاوه بر این حرفه او در عرصه ترانه سرایی و شاعری نیز فعالیت می کند که پیش از این ترانه سویل را برای سالار عقیلی سروده است. علی رضا خیابانی به غیر از سویل یک فرزند پسر نیز به نام راد دارد که با دختری به نام غزال ازدواج کرده ، به گفته خود سویل این دو نقش بسزایی در شکل گیری ازدواج این دو داشتند.

در سال 1397 سویل این دختر روان شناس و مشهور اینستاگرامی با خطبه عقد حاج اقا طلایی با محسن افشانی ازدواج کرد. کسانی که با سویل آشنا هستند او را با یک فولکس بیتل سفید می شناسند او علاوه بر مد و بلاگینگ در ورزش کیک بوکسینگ نیز فعالیت می کند. زمانی که بسیاری از طرفداران سویل در مورد معنای اسم او سوالاتی را پرسیدند او با انتشار یک استوری اعلام کرد که اسم او ریشه ترکی دارد و به معنی دوست داشتنی می باشد.

 

مراسم عروسی سویل خیابانی

در پست های پس از ازدواج سویل از نیایش گالری بابت طراحی لباس عروسی اش تشکر کرد و علاوه بر آن ها از آرایشگر و استایلیست خود نیز قدردانی به عمل آورد. فوتوشات ها و عکس های سویل به حدی زیبا بودند که در فضای مجازی مثل بمب صدا کردند و بسیاری از طرفدارانش نیز برای مراسم خودشان از آنها استفاده کردند.

مراسم عروسی سویل خیابانی

حاشیه های سویل و همسرش محسن افشانی

زندگی سویل و همسرش به دلیل ماهیت فعالیت های محسن افشانی همیشه مملو از حاشیه بود. اولین حاشیه سویل سفر این دو به ترکیه بود که سویل با نشان دادن خریدها و هدیه بسیار خبر ساز شد و پس از آن محسن افشانی نیز با انتشار یک استوری اعلام کرد انسان زمانی که عاشق یک فرد می شود باید برای او هزینه کند.

دومین حاشیه این دو زمانی بود که محسن افشانی و سویل در حال رفتن به مسیری با ماشین شاسی بلند محسن بودند که محسن هیجانی می شوند و از زیر صندلی یک قبضه اسحله کمری و یک چاقو درآورد و به دوربین نشان داد که همین مسئله سبب شد پلیس و دستگاه قضایی کشور نیز وارد این مسئله شوند. دقیقا سه روز پس از این داستان پلیس فتا به دادستانی کل کشور بر علیه محسن افشانی اعلام شکایت کرد که نتیجه آن چیزی جز بازداشت و رفتن محسن به زندان نبود. پیش از زندانی شده محسن افشانی سویل فعالیت بسیار بالایی در اینستاگرام داشت و بیش از 100 عکس و ویدیو از خود بارگزاری کرده بود.

حاشیه های سویل و همسرش

زندگی سویل پس از زندانی شدن محسن افشانی و آزادی او به کلی متحول شد و او در لایو اینستاگرامی اعلام کرد که محسن پس از آزادی با خشونت رفتار می کند. سویل در طرح شکایت خود اعلام کرده بود که محسن افشانی او و مادرش را به صورت همزمان مورد ضرب و جرح قرار داده است و از این رو به دادکاه فرهنگ و رسانه شکایت کرد. او در ادامه اذعان کرد که او زمانی که به منظور برداشتن وسایل خود به خانه اش مراجعه کرده بود با حضور خواهر و مادر محسن افشانی مواجه شده بود و در همین حین مادر محسن افشانی به او حمله ور شده و او را کتک زده بود.

 

عکس های خصوص سویل

در یکی از مصاحبه های مشهور ، سویل اعلام کرد که توسط محسن افشانی او را تهدید کرده است در صورتی که وسایل خانه را خارج کند عکس های شخصی و خصوص او را پخش خواهد کرد. پس از این تهدید و البته تخلیه جهیزیه سویل از خانه به یک باره عکس های سویل در یکی از شبکه های اجتماعی پخش شد. پس انتشار عکس های سویل به پلیس فتا مراجعه کرده و شکایت خود را نسبت به این داستان تنظیم نمود. پس از بررسی های صورت گرفته توسط پلیس فتا مشخص گردید که این عکس ها توسط محسن افشانی پخش شده اند. دقیقا پس از  این اتفاقات بود که سویل بنا به حکم دادگاه صفحه اینستاگرامی خود را با بیش از یک میلیون دنبال کننده بست و دادگاه نیز ضد محسن افشانی حکم قرار صادر کرد.

عکس های خصوص سویل

مهریه سویل خیابانی

سویل خیابانی پس از حضور در دادگاه اعلام کرد که مهریه او سه دانگ خانه و 500 سکه بهار آزادی است که پس از حضور در دادگاه و تهدید محسن افشانی حاضر است آن را ببخشد. ولی پس از اینکه افشانی عکس های لب استخر سویل را منتشر کرد داستان وارد مرحله جدید شد.

 

امتیاز شما به این مطلب

منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *