بیوگرافی رویا وحدتی

بیوگرافی رویا وحدتی

سایت اب کرین تقدیم میکند

بیوگرافی رویا وحدتی

در طی چند سال اخیر بسیاری از افراد در بخش کمدی و طنز اینستاگرامی فعالیت کرده اند که بسیاری از آنها حتی از این طریق به سینما و صدا و سیما نیز راه یافته اند. یکی از کسانی که در این عرصه توانسته محبوبیت زیادی نیز کسب کند رویا وحدتی است که با ساختن کلیپ های کمدی و با صد البته با تلفیق آن ها با چهره کیوت و دلنشین خود دل بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را برده است. یک دختر زیبا و کمی توپولی تلاش کرده است با توجه به محدودیت های موجود در داخل کشور فعالیت کرده و بتواند نظر افراد را به خود جلب کند. البته تمامی فعالیت رویا به ساخت کلیپ های کمدی و خنده دار ختم نمی شود و گاهی اوقات نیز با ساختن کلیپ های احساسی قصد دارد حیطه فعالیت خود را نیز گسترده کند.

رویا وحدتی متولد چه سالی است؟

از آنجایی که رویا در طی چند وقت اخیر به شدت در حال محبوب شدن در میان جوانان است بسیاری از افراد نیز قصد دارند اطلاعات زیادی را در مورد این چهره بدانند. از آنجایی که رویا خیلی در مورد زندگی شخصی خود صحبت نمی کند بدست آوردن اطلاعات دقیق در مورد او نیز کار بسیار ساده ای نمی باشد. ولی بر اساس اطلاعات بدست آمده رویا متولد سال 1379 یا 1380 از غرب تهران است. او پیش از این در محله پونک سکونت داشت ولی اکنون بیشتر در سمت منطقه 22 و پارک جوانمردان به فعالیت می پردازد.

رویا وحدتی متولد چه سالی است؟

رشته تحصیلی رویا

رویا از آن دست بلاگرهایی است که فعالیت در شبکه اینستاگرام را الویت اصلی خود قرار داده و از این رو تحصیلات خود را نیز فدای همین مسیر کرده است. او پیش از اینکه وارد این عرصه شود در رشته میکروبیولوژی دانشجو بود ولی پس از اینکه به شهرت رسید این رشته را کنار گذاشت و به سمت کسب درآمد از این صنعت روی آورد. که البته شایان ذکر است در این عرصه نیز به همراه دیگر دوستانش فوق العاده موفق ظاهر شده است.

 

روابط خانوادگی رویا

اطلاعات دقیقی از اعضای خانواده رویا در دست نیست تنها نکته ای که تا به امروز به دست ما رسیده است این است که رویا یک خواهر دارد که از همین خواهر نیز فرزندی به دنیا آمده که گاهی اوقات در استوری ها کنار رویا دیده می شود. پیش از این در روز پدر یک مرتبه عکسی از پدر خود نیز منتشر کرده بود ولی اطلاعات دقیقی از او منتشر نکرد.

روابط خانوادگی رویا

از آنجایی که روی ابتدا از طریق تیک تاک در دنیای مجازی مشهور شد بسیاری از افراد تلاش کردند با درست کردن صفحه های فن پیج یا فیک کارهای او را در اینستاگرام پخش کرده و از این طریق نیز جذب فالوور کنند. ولی پس از چندی رویا به سمت اینستاگرام روی آورد و با راه اندازی صفحه اصلی خود در این شبکه توانست فالوورهای بسیاری را جذب کند. دوستداران روی می توانند از طریق آی دی roya.vahdatii به تمامی اطلاعات او دسترسی داشته باشید

 

دوست پسر رویا وحدتی

رویا پس از اینکه وارد عرصه ایسنتاگرام و کارهای هنری شد با یکی از همکاران خود در این صنعت به نام سپهر آشنا شد. این پسر که از نظر کاری هم سبک او بود توانست دل رویا را ببرد و با او نه تنها همکاری بکند بلکه در این صنعت نیز به ضبط کلیپ مشغول شود. رویا و سپهر در چند وقت اخیر کارهای بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند که کاربران از این همکاری بسیار استقبال کرده اند. رابطه این دو جوان نیز بر اساس استوری های که از طرف هر دو منتشر می شوند بسیار صمیمی است.

دوست پسر رویا وحدتی

منبع درآمد رویا وحدتی

اینستاگرام و تبلیغات از اصلی ترین منابع درآمدی تمامی فعالان این حوزه به حساب می آید و بسیاری از افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند با قبول تبلیغات البسه ، پوشاک و افراد دیگر فعال در این شبکه تلاش می کنند برای خود کسب درآمد داشته باشند. یکی از این افراد نیز رویا وحدتی است که با وجود تکذیب درآمدزا بودن ایسنتاگرام با قبول تبلیغات گسترده تلاش کرده است برای خود منبع درآمد خوبی را داشته باشد. او حتی برای قبول تبلیغات افراد یک پیج دیگر را نیز راه اندازی کرده است که افراد مشتاق می توانند با رجوع به این صفحه با آی دی @royavahdati_adv تبلیغات خود را با او هماهنگ کنند.

 

آغاز فعالیت او در فضا مجازی

رویا زمانی که برای اولین بار با فردی به نام یاسین آشنا شد فعالیت گسترده خود را در شبکه اینستاگرام آغاز کرد که از طریق همین آشنایی بود که با دوست پسر و عشق خود یعنی سپهر آشنا شد و توانست با افراد و اینفلوئنسرهای دیگر همکاری کند و کارهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. امروزه بسیاری بر این باور هستند رویا با وجود سن کم در آینده می تواند با موقعیت های شغلی بسیاری برسد و مراحل طرقی را یکی پس از دیگری در اینستاگرام بگذراند.

 

امتیاز شما به این مطلب


منبع: ebkorean.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *